Quote from Elias Engqvist on 17 May 2008, 23:01Efter semester kommer jag hem och tar mig igenom den här erbarmliga tråden! Mycket skitsnack, med lite personangrepp i början - jag tänkte skriva nåt lustigt att de två i början av tråden som ville blockera vissa, dom skulle jag vilja blockera. Men då mås
Efter semester kommer jag hem och tar mig igenom den här erbarmliga tråden! Mycket skitsnack, med lite personangrepp i början - jag tänkte skriva nåt lustigt att de två i början av tråden som ville blockera vissa, dom skulle jag vilja blockera. Men då mås
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 23:27Ja inte är det David som borde blockas....
Hoppas verkligen jag slipper läsa "en privat möte ist, öga mot öga.... FyF** så patetisk du är!" fler gånger på detta forum.Ett forum som stänger av folk utan anledning (enl min syn) är ett forum som inte jag
Ja inte är det David som borde blockas....
Hoppas verkligen jag slipper läsa "en privat möte ist, öga mot öga.... FyF** så patetisk du är!" fler gånger på detta forum.
Ett forum som stänger av folk utan anledning (enl min syn) är ett forum som inte jag
Quote from Lotta Lindström on 17 May 2008, 23:48Fy f*n så mycket skitsnack och pajkastning. Är det så här funbeat ska vara vill jag inte vara med längre. Ut och träna med er istället för att skriva massa skit om varandra. Jag tänker i alla fall markera den ointressant för jag blir bara arg och ledsen a
Fy f*n så mycket skitsnack och pajkastning. Är det så här funbeat ska vara vill jag inte vara med längre. Ut och träna med er istället för att skriva massa skit om varandra. Jag tänker i alla fall markera den ointressant för jag blir bara arg och ledsen a
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 23:54En joker/roadrunner i leken är mycket uppfriskande tycker jag...
En joker/roadrunner i leken är mycket uppfriskande tycker jag...
Quote from Niklas Granelli on 18 May 2008, 09:37Men ingen pratar väl om att blockera någon från forumet?
Det handlar väl om att kunna blockera en person från de inlägg man _själv_ ser. Dvs är inte frågan huruvida man kan markera personers inlägg som ointressanta, precis som trådar?
Sen om man skall v
Men ingen pratar väl om att blockera någon från forumet?
Det handlar väl om att kunna blockera en person från de inlägg man _själv_ ser. Dvs är inte frågan huruvida man kan markera personers inlägg som ointressanta, precis som trådar?
Sen om man skall v
Quote from Lars Ekegård on 18 May 2008, 09:53Be Nice, Until it is Time Not to be Nice som min gode vän Dalton sa i det fantastiska eposet Road house.
Regn och +4 grader, nu ska jag ut och cykla, not.
Be Nice, Until it is Time Not to be Nice som min gode vän Dalton sa i det fantastiska eposet Road house.
Regn och +4 grader, nu ska jag ut och cykla, not.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 15:40"håller man sig till inlägg som är sakliga"
Låter urtrist. Det innebär ju att skämt är bannlysta.
(t-)
"håller man sig till inlägg som är sakliga"
Låter urtrist. Det innebär ju att skämt är bannlysta.
(t-)
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 15:16oj.
mer än 160 inlägg.
jag är inte med i alla grupper som finns här.
så lite pajkastning har jag tursamt missat.
hoppas att ingen skulle blockat mig, om den funktionen funnits redan...
tänk efter före ni skickar.
eller använd redigeraknappen...ha en bra
oj.
mer än 160 inlägg.
jag är inte med i alla grupper som finns här.
så lite pajkastning har jag tursamt missat.
hoppas att ingen skulle blockat mig, om den funktionen funnits redan...
tänk efter före ni skickar.
eller använd redigeraknappen...
ha en bra
Quote from j sollerman on 19 May 2008, 16:34Eller skriv va ni tycker och tänker, de blir bäst så
Eller skriv va ni tycker och tänker, de blir bäst så
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 17:46Jag tycker fula människor borde hålla sig inomhus också. Och dyslektiker borde inte skriva i detta forum!
Jag tycker fula människor borde hålla sig inomhus också. Och dyslektiker borde inte skriva i detta forum!