Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 13:14Kan man?
Kan man?
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 13:30Jag tror att Jack Twist o bullen71 är samma person!
Jag tror att Jack Twist o bullen71 är samma person!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 13:32Jag tror du och jag är, om inte samma person, så i alla fall släkt.
Jag tror du och jag är, om inte samma person, så i alla fall släkt.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 13:34Vi är samma sinne men olika kroppar kanske?!
Vi är samma sinne men olika kroppar kanske?!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 13:35Ja, det är nog så det är.
Ja, det är nog så det är.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 13:44Du är så klok Christer
Du är så klok Christer
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 13:50Du kan byta nick hur mycket du vill och svar ja för den som avregistrerar sig så har scriptet inget att hämta utan det blir n/a som användare.
Du kan byta nick hur mycket du vill och svar ja för den som avregistrerar sig så har scriptet inget att hämta utan det blir n/a som användare.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 13:57n/a brukar betyda Not Available eller Not Applicable
n/a brukar betyda Not Available eller Not Applicable
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 14:43Personligen tycker jag att det bara är bra att tråden svävar iväg ibland. Nya tankar, ideer, associationer som dyker upp pga ett tidigare inlägg. På så sätt blir det ofta mer intressant. Ett skämt då och då är heller inte fel.
Spydigheter och dumheter ku
Personligen tycker jag att det bara är bra att tråden svävar iväg ibland. Nya tankar, ideer, associationer som dyker upp pga ett tidigare inlägg. På så sätt blir det ofta mer intressant. Ett skämt då och då är heller inte fel.
Spydigheter och dumheter ku
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 14:46Riktiga otrevligheter har jag bara sett en enda gång och det var i den här tråden - som jag kommenterade då. F.ö. tycker jag att det är som du säger Krister, lite krydda på anrättningen då och då. Annars blir det för torrt med alla dessa typer av interval
Riktiga otrevligheter har jag bara sett en enda gång och det var i den här tråden - som jag kommenterade då. F.ö. tycker jag att det är som du säger Krister, lite krydda på anrättningen då och då. Annars blir det för torrt med alla dessa typer av interval