Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:31Yes who knows you might end up the sitting duck...
Yes who knows you might end up the sitting duck...
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:32Jag tycker att du är överkänslig.
Skämt måste få förekomma. Folk blir kränkta både hit och dit av helt hårresande anledningar.
Le.
Jag tycker att du är överkänslig.
Skämt måste få förekomma. Folk blir kränkta både hit och dit av helt hårresande anledningar.
Le.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:34Vem säger att jag inte ler??
Vem säger att jag inte ler??
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:37"Jag tycker fula människor borde hålla sig inomhus också. Och dyslektiker borde inte skriva i detta forum!"
Jag uppfattade meningen om dyslektikerna som ironi pga av meningen innan om de fula människorna. Om däremot dyslektiker-meningen hade stått ensam
"Jag tycker fula människor borde hålla sig inomhus också. Och dyslektiker borde inte skriva i detta forum!"
Jag uppfattade meningen om dyslektikerna som ironi pga av meningen innan om de fula människorna. Om däremot dyslektiker-meningen hade stått ensam
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:48SÅ bra!
http://www.youtube.com/watch?v=1NvgLkuEtkA
Quote from j sollerman on 20 May 2008, 15:49Christer nu har du tagit detta ett steg för långt! Gubbjävel!
Christer nu har du tagit detta ett steg för långt! Gubbjävel!
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 15:58Hehe, Kalle, du är allt kul du. Kom upp till stockholm nån dag så kan vi springa lite så ska jag visa dig vad långt är!
Hehe, Kalle, du är allt kul du. Kom upp till stockholm nån dag så kan vi springa lite så ska jag visa dig vad långt är!
Quote from j sollerman on 20 May 2008, 16:00Jag är för tjock för att springa. Men jag ska springa LL så då kan du få rasta mig
Jag är för tjock för att springa. Men jag ska springa LL så då kan du få rasta mig
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 16:02Då får du väl gå in i bantningstråden efter några tips! OBS! Aborrbacken är en UPPFÖRSbacke, om du inte fattat det?!
Edit: Är i Berlin den helgen så du får klara dig själv! Lycka till!
Då får du väl gå in i bantningstråden efter några tips! OBS! Aborrbacken är en UPPFÖRSbacke, om du inte fattat det?!
Edit: Är i Berlin den helgen så du får klara dig själv! Lycka till!
Quote from j sollerman on 20 May 2008, 16:06Trist att du inte va hemma den helgen, jag hade hoppats att få ett riktigt proffs som hjälpte mig.
Trist att du inte va hemma den helgen, jag hade hoppats att få ett riktigt proffs som hjälpte mig.