Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 16:52Vad är ett låst forum? Är människor med låg självkänsla över- eller underrepresenterade på låsta forum?
Vad är ett låst forum? Är människor med låg självkänsla över- eller underrepresenterade på låsta forum?
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 16:55Jag tror det behövs en statistisk undersökning!
Jag tror det behövs en statistisk undersökning!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 17:32Låsta forum är inte öppna för alla, hårdare kontroll på vilka som kan läsa vad som skrivs. Man måste till att börja med vara medlem och inloggad.
De såna jag stött på avhandlar sådant som förlust av barn eller andra anhöriga, psykiska sjukdomar olika soc
Låsta forum är inte öppna för alla, hårdare kontroll på vilka som kan läsa vad som skrivs. Man måste till att börja med vara medlem och inloggad.
De såna jag stött på avhandlar sådant som förlust av barn eller andra anhöriga, psykiska sjukdomar olika soc
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 17:33"Jag tycker ni kan skämta om mig eftersom jag är gravallvarlig alltid. "
(t+)
"Jag tycker ni kan skämta om mig eftersom jag är gravallvarlig alltid. "
(t+)
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 17:36Apropå det, nån som vet vad det här är för anka:
BILD:http://www.sofnet.org/bildarkiv/sofbilder/veckofagel/gravand.jpg
Lite OT - jag vet...men kul med lite bilder för att lätta upp stämningen!
Apropå det, nån som vet vad det här är för anka:
BILD:http://www.sofnet.org/bildarkiv/sofbilder/veckofagel/gravand.jpg
Lite OT - jag vet...men kul med lite bilder för att lätta upp stämningen!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 17:41Gravallvarligt?
Gravand skulle jag tro ...
Gravallvarligt?
Gravand skulle jag tro ...
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 17:43Eller en roadrunner i maskeradkostym?
Eller en roadrunner i maskeradkostym?
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 17:48Gravad eller sprängd anka?
Gravad eller sprängd anka?
Quote from Magnus Gelang on 20 May 2008, 18:53Christer och Ankan: Tack för förklaringen om n/a.
Christer: Nej jag och Jack är inte samma person,,,jag är jag och vem Jack är har jag ingen aning om 🙂
Christer och Ankan: Tack för förklaringen om n/a.
Christer: Nej jag och Jack är inte samma person,,,jag är jag och vem Jack är har jag ingen aning om 🙂
Quote from ellen olsson on 20 May 2008, 19:39Den stora frågan är väl om Jack är släkt med Oliver?
Den stora frågan är väl om Jack är släkt med Oliver?