Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:00Du menar när du själv hånar dyslektikerna?
Du menar när du själv hånar dyslektikerna?
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:05Ursäkta, men Christer tycker inte jag är en hånfull person. Däremot kan han precis som andra skämta och vara ironisk.
Ursäkta, men Christer tycker inte jag är en hånfull person. Däremot kan han precis som andra skämta och vara ironisk.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:06Om du läser Christer förra inlägg igen tror jag du inser att han skämtade. Annars skulle jag behöva hålla mej inomhus...
Om du läser Christer förra inlägg igen tror jag du inser att han skämtade. Annars skulle jag behöva hålla mej inomhus...
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:14Jag HAR läst vad Christer skrev i den här tråden. There is nothing wrong with my eyesight.
Humor och ironi i all ära - men är det inte billigt att ta ut den på dyslektikerna?
Jag HAR läst vad Christer skrev i den här tråden. There is nothing wrong with my eyesight.
Humor och ironi i all ära - men är det inte billigt att ta ut den på dyslektikerna?
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:17Vilken grupp människor vill du att det ska skämtas om istället?
Vilken grupp människor vill du att det ska skämtas om istället?
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:18Norrlänningar som lyssnar på Muse
Norrlänningar som lyssnar på Muse
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:22Eller människor med låg självkänsla på låsta forum?
Eller människor med låg självkänsla på låsta forum?
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:24Jag tycker ni kan skämta om mig eftersom jag är gravallvarlig alltid.
Jag tycker ni kan skämta om mig eftersom jag är gravallvarlig alltid.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 15:24Christer Schapiro: "Jag tycker fula människor borde hålla sig inomhus också. Och dyslektiker borde inte skriva i detta forum!"
Ankan, om du inte inser att det var ironi så blir det ju lite jobbigt. (Men du kanske var ironisk då du skrev att jag hånade dy
Christer Schapiro: "Jag tycker fula människor borde hålla sig inomhus också. Och dyslektiker borde inte skriva i detta forum!"
Ankan, om du inte inser att det var ironi så blir det ju lite jobbigt. (Men du kanske var ironisk då du skrev att jag hånade dy
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 15:27Jag tänker inte skämta om Ankor på G iaf - det kan gå hur illa som helst!
Jag tänker inte skämta om Ankor på G iaf - det kan gå hur illa som helst!