Quote from j sollerman on 20 May 2008, 19:43De blir lätt en twist
De blir lätt en twist
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 19:56(H)
(H)
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2008, 20:30Jag hajade till en aning när jag läste inlägget om dyslexi och "fulhet". Inte alls självklart att det var ironi för mej. Den här gruppen har drygt 14000 medlemmar.
Jag anade nog att det var skoj men är inte säker på att alla på forumet gjorde det.
Jag hajade till en aning när jag läste inlägget om dyslexi och "fulhet". Inte alls självklart att det var ironi för mej. Den här gruppen har drygt 14000 medlemmar.
Jag anade nog att det var skoj men är inte säker på att alla på forumet gjorde det.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 21:52Skulle kanske lagt till "dumhet"
OBS - jag skojade!!!
Skulle kanske lagt till "dumhet"
OBS - jag skojade!!!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 23:19Bra synpunkt Aadu. När man pratar på nätet (via mail, forum, chat eller vad det nu kan vara), är det mycket svårare att se vad folk menar. Det är därför extra viktigt att vara tydlig så att folk inte blir sura på varandra. Är man ironisk är det därför bru
Bra synpunkt Aadu. När man pratar på nätet (via mail, forum, chat eller vad det nu kan vara), är det mycket svårare att se vad folk menar. Det är därför extra viktigt att vara tydlig så att folk inte blir sura på varandra. Är man ironisk är det därför bru
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 00:28Ursäkta mig men jag måste bara:
LOL!!!!
Åt att OT inte finns på funbeat längre 😛
Ursäkta mig men jag måste bara:
LOL!!!!
Åt att OT inte finns på funbeat längre 😛
Quote from Emma Sjöberg on 21 May 2008, 08:54Vem är OT??!
😉
Vem är OT??!
😉
Quote from Catharina Brattlin on 21 May 2008, 09:02JAG är grymt OT nu, när jag undrar: vad betyder lol eller LOL? Har läst det många gånger med fattar nada...(obs! jag är EJ ironisk nu)
JAG är grymt OT nu, när jag undrar: vad betyder lol eller LOL? Har läst det många gånger med fattar nada...(obs! jag är EJ ironisk nu)
Quote from Therese Linner on 21 May 2008, 09:04Sylvia: LOL= Laughing Out Loud
Mina barn säger det när de pratar... Jag föreslog att de kunde skratta istället. 😉
Sylvia: LOL= Laughing Out Loud
Mina barn säger det när de pratar... Jag föreslog att de kunde skratta istället. 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 09:04Laughing Out Loud
EDIT: får nog bli lite snabbare...
Laughing Out Loud
EDIT: får nog bli lite snabbare...