Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

Jag röstar för (vems förslag de nu var) som jag citerar nedan. Funbeat servrar är ju dösega nu och det är klart att om det producerades lite mer med potens i än dravel, speciellt i de seriösa trådarna skulle det bli bättre. Sen är det toppen att det finns

Jag tog reglerna från ett forum där jag själv sitter som moderator. Att reglerna finns betyder inte att vi modererar efter dem till 100% utan vi låter en hel del vara. Det ska vara högt i tak. Reglerna finns för att vi ska kunna peka på dem om någon missk

Whoops: are you not falling for the whining clause yourselves? A look in the dictionary = gnälla, pipa, kinka, jämra sig... (#)

aha, Får vi inte gnälla på Funbeat? :D... då ska vi kanske t.ex. stänga gruppen "Skador och besvär" och "Peppningsgruppen" direkt och bara låta Olle skapa nya trådar i "Så fungerar FunBeat"... (H)

I Så Fungerar FunBeat har det ju för övrigt blivit ett riktigt ös i, hade aldrig kunnat gissa att den gruppen skulle bli så intressant.

Så sant som det var sagt, Ankan!

Diskussioner på FB där inte alla tillåts vara med känns både skrämmande och främmande för mig.

Jag är här för att skpa lite dålig stämning. Men jag tror inte denna diskutionen leder så mycket längre så de kanske är dax att låsa den..

Kalle: För att just DU ska låsa den behövs inte mer än att markera tråden som ointressant (t+) 😉

Tänkte inte på de..