Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 23:09Nej! Ge inte upp FunBeat! Det är en fantastisk sida med en massa bra funktioner, och en massa bra människor! Jag har fått otroligt mycket hjälp av en massa kunniga medlemmar i forumen, peppande kommentarer i bloggen, och det är överhuvudtaget väldigt giva
Nej! Ge inte upp FunBeat! Det är en fantastisk sida med en massa bra funktioner, och en massa bra människor! Jag har fått otroligt mycket hjälp av en massa kunniga medlemmar i forumen, peppande kommentarer i bloggen, och det är överhuvudtaget väldigt giva
Quote from mårten jansson on 14 May 2008, 23:14Jag håller helt med Silva. Det är ju inget fel att skoja så länge alla tycker att det ÄR skoj, men just om någon blir sårad (och speciellt om man är ny) så kan det ju gå fel.. Som det gjorde i ont i lår-tråden. Och det är ju hemskt tråkigt (t-)
Jag håller helt med Silva. Det är ju inget fel att skoja så länge alla tycker att det ÄR skoj, men just om någon blir sårad (och speciellt om man är ny) så kan det ju gå fel.. Som det gjorde i ont i lår-tråden. Och det är ju hemskt tråkigt (t-)
Quote from j sollerman on 14 May 2008, 23:14David är mycket seriös och har ett väldigt brett kunande när de gäller cykel. Och när man får PM är de väldigt sakligt och grundligt. Han är nog en av dom som har mest erfarenhet (funbeat) när de gäller cykel.
Måste man skriva med smiley för att folk s
David är mycket seriös och har ett väldigt brett kunande när de gäller cykel. Och när man får PM är de väldigt sakligt och grundligt. Han är nog en av dom som har mest erfarenhet (funbeat) när de gäller cykel.
Måste man skriva med smiley för att folk s
Quote from mårten jansson on 14 May 2008, 23:21Egentligen spelar det väl ingen roll vad man egentligen menade, om personen det är riktat till inte hör/läser det på det sättet..? Och jag pratar absolut inte speciellt om David, utan jag menar t.ex. även mitt inlägg i ont i låret tråden. Jag menade ju ab
Egentligen spelar det väl ingen roll vad man egentligen menade, om personen det är riktat till inte hör/läser det på det sättet..? Och jag pratar absolut inte speciellt om David, utan jag menar t.ex. även mitt inlägg i ont i låret tråden. Jag menade ju ab
Quote from Mats Andersson on 14 May 2008, 23:22Och som jag påpekat förrut – i min värld hjälps man åt och är trevlig.
Ja, David är säkert enormt trevlig i PM. Men tyvärr förtas det av allt jidder och onödiga påhopp i trådar och eviga U-svängar till helt irrelevanta saker.
Men det verkar ju vara majo
Och som jag påpekat förrut – i min värld hjälps man åt och är trevlig.
Ja, David är säkert enormt trevlig i PM. Men tyvärr förtas det av allt jidder och onödiga påhopp i trådar och eviga U-svängar till helt irrelevanta saker.
Men det verkar ju vara majo
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 23:33Men skärp till er nu, va! Diskussioner mellan er om huruvida David är vettig eller inte är ruskigt opassande att köra offentligt på det här sättet. Att diskutera en tredje person i ett offentligt forum är utan tvekan det mest olämpliga som uppkommit på FB
Men skärp till er nu, va! Diskussioner mellan er om huruvida David är vettig eller inte är ruskigt opassande att köra offentligt på det här sättet. Att diskutera en tredje person i ett offentligt forum är utan tvekan det mest olämpliga som uppkommit på FB
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 23:35truismer eller ngt, självklarheter:
De flesta är roliga ibland, en del ofta, en del sällan.
De flesta kommer på ngt smart eller har ngt att tilllföra någon gång, en del ofta.
Men ibland trampar vi i klaveret eller bär oss illa åt på riktigt också.
truismer eller ngt, självklarheter:
De flesta är roliga ibland, en del ofta, en del sällan.
De flesta kommer på ngt smart eller har ngt att tilllföra någon gång, en del ofta.
Men ibland trampar vi i klaveret eller bär oss illa åt på riktigt också.
Quote from j sollerman on 14 May 2008, 23:37Nej nu måste vi diskutera detta och komma fram till hurvida David är en hjälte eller en lallare. Jag röstar på de första!!
Nej nu måste vi diskutera detta och komma fram till hurvida David är en hjälte eller en lallare. Jag röstar på de första!!
Quote from j sollerman on 14 May 2008, 23:37Nej nu måste vi diskutera detta och komma fram till hurvida David är en hjälte eller en lallare. Jag röstar på de första!!
Nej nu måste vi diskutera detta och komma fram till hurvida David är en hjälte eller en lallare. Jag röstar på de första!!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 23:40Jag har bestämt mig för att David inte finns. Någon sa nämligen att vi var samma person. Alltså finns antingen inte han eller jag.
Jag har bestämt mig för att David inte finns. Någon sa nämligen att vi var samma person. Alltså finns antingen inte han eller jag.