Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 23:53Nu var det det där med att inte missförstå även om ordvalet är olyckligt.
En och annan som skriver på nätet spelar en roll och låtsas vara någon annan, byter kön, ålder, sysselsättningar, boendeort, eller "bara" personlighet, eller visar iaf sidor de inte
Nu var det det där med att inte missförstå även om ordvalet är olyckligt.
En och annan som skriver på nätet spelar en roll och låtsas vara någon annan, byter kön, ålder, sysselsättningar, boendeort, eller "bara" personlighet, eller visar iaf sidor de inte
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 12:05Är man lite sysslolös så är det här en trevlig tråd att läsa. Anna-Karin Back är den som i sina två första kommentarer i diskussionen yttrar ungefär de åsikter som jag själv vill framföra. (Men jag skulle definitivt göra det för elakt, ironiskt, komiskt,
Är man lite sysslolös så är det här en trevlig tråd att läsa. Anna-Karin Back är den som i sina två första kommentarer i diskussionen yttrar ungefär de åsikter som jag själv vill framföra. (Men jag skulle definitivt göra det för elakt, ironiskt, komiskt,
Quote from Catharina Brattlin on 12 June 2008, 12:09Frida, det var på jogg.se, va´? Jo, jag läste den tråden och trodde att det var Du som svarade.
Frida, det var på jogg.se, va´? Jo, jag läste den tråden och trodde att det var Du som svarade.
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 12:14Exakt. Haha, där ser man.. och jo visst var det jag som svarade. Kanske inte på mitt mest diplomatiska och omvårdande vis, men va tusan...
Exakt. Haha, där ser man.. och jo visst var det jag som svarade. Kanske inte på mitt mest diplomatiska och omvårdande vis, men va tusan...