Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera INTE Användare
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska lata mig nästan hela helgen och imorgon ska jag och dottern shoppa examenskläder till henne. Kanske jag går på bodypump på söndag eftermiddag bara för att det är kul och skönt.

Men fredagar blir det inte många knop och ofta somnar jag i soffan fr

Rolf.

Jag är nybörjare. Om du är nybörjare vet jag inget om. Det är inte dåligt att vara nybörjare.

Jag har aldrig sett dig på forumet förr. Jag hälsade dig välkommen.

Är det otrevligt?

Sven.

Jag tycker att det är mycket tråkigt att du tycker att jag kränker någon genom att be om exempel och sedan välkomna en person hit som jag inte tidigare träffat på.

Jag tycker också att det är mycket tråkigt att du fortsätter att berätta att jag kr

Cat, lukta på blommorna betydde i det här fallet bl.a. dela en flaska rött med sambon till den vegetariska maten och lite parmesan...

Jag ska röja lite och så kanske vi gör en utflykt till Ga Linköping som ska vara extra gammaldags idag - se ut som i "Rasmus på Luffen" om ngn tittade igår? 🙂
Eller bara vila benen.

Oj vad långa trådarna blir. Man hinner ju nästan inte med att läsa pga alla "påhopp" mm. Kan ju passa på att vädra min åsikt när jag ändå är inne och skriver. Någonstans var det någon som föreslog en tråd där det är öppet för humor. Men humor tycker jag

Det tycker jag också Daniel. Ställer man en fråga och bara får massa oseriösa svar så kan man ju alltid säga till själv eller frösöka fråga på nytt.

Daniel: Om jag kan svaret på frågan som ställs så svarar jag nog på den även om tråden "kapats" lite. Ofta kan jag dock inte svaret utan läser tråden för att försöka hitta svaret och lära mig nåt och det kan faktiskt vara lite trist att då behöva markera

bullen:
men passa på att le åt det roliga som skrivs i tråden tills du fått läsa svaret.

ok nu vet jag inte hur många trådar alla följer. Men ni som stör er på humorn (inte längre riktat till bullen) hur många procent av inläggen blir förstörda tycker

Det verkar som om vissa uppfattar att de som inte uppskattar de sk roliga kommentarena skulle vara hudlösa, humorbefriade och överkänsliga. (Obs! Min tolkning!)

Jag är en varm, generös person som är utrustad med en rejäl portion ironisk humor, men jag un