Quote from Christina Hageman on 23 May 2008, 17:39Jag ska lata mig nästan hela helgen och imorgon ska jag och dottern shoppa examenskläder till henne. Kanske jag går på bodypump på söndag eftermiddag bara för att det är kul och skönt.
Men fredagar blir det inte många knop och ofta somnar jag i soffan fr
Jag ska lata mig nästan hela helgen och imorgon ska jag och dottern shoppa examenskläder till henne. Kanske jag går på bodypump på söndag eftermiddag bara för att det är kul och skönt.
Men fredagar blir det inte många knop och ofta somnar jag i soffan fr
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 18:00Rolf.
Jag är nybörjare. Om du är nybörjare vet jag inget om. Det är inte dåligt att vara nybörjare.
Jag har aldrig sett dig på forumet förr. Jag hälsade dig välkommen.
Är det otrevligt?
Rolf.
Jag är nybörjare. Om du är nybörjare vet jag inget om. Det är inte dåligt att vara nybörjare.
Jag har aldrig sett dig på forumet förr. Jag hälsade dig välkommen.
Är det otrevligt?
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 18:08Sven.
Jag tycker att det är mycket tråkigt att du tycker att jag kränker någon genom att be om exempel och sedan välkomna en person hit som jag inte tidigare träffat på.
Jag tycker också att det är mycket tråkigt att du fortsätter att berätta att jag kr
Sven.
Jag tycker att det är mycket tråkigt att du tycker att jag kränker någon genom att be om exempel och sedan välkomna en person hit som jag inte tidigare träffat på.
Jag tycker också att det är mycket tråkigt att du fortsätter att berätta att jag kr
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 21:31Cat, lukta på blommorna betydde i det här fallet bl.a. dela en flaska rött med sambon till den vegetariska maten och lite parmesan...
Cat, lukta på blommorna betydde i det här fallet bl.a. dela en flaska rött med sambon till den vegetariska maten och lite parmesan...
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 10:11Jag ska röja lite och så kanske vi gör en utflykt till Ga Linköping som ska vara extra gammaldags idag - se ut som i "Rasmus på Luffen" om ngn tittade igår? 🙂
Eller bara vila benen.
Jag ska röja lite och så kanske vi gör en utflykt till Ga Linköping som ska vara extra gammaldags idag - se ut som i "Rasmus på Luffen" om ngn tittade igår? 🙂
Eller bara vila benen.
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 11:32Oj vad långa trådarna blir. Man hinner ju nästan inte med att läsa pga alla "påhopp" mm. Kan ju passa på att vädra min åsikt när jag ändå är inne och skriver. Någonstans var det någon som föreslog en tråd där det är öppet för humor. Men humor tycker jag
Oj vad långa trådarna blir. Man hinner ju nästan inte med att läsa pga alla "påhopp" mm. Kan ju passa på att vädra min åsikt när jag ändå är inne och skriver. Någonstans var det någon som föreslog en tråd där det är öppet för humor. Men humor tycker jag
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 12:34Det tycker jag också Daniel. Ställer man en fråga och bara får massa oseriösa svar så kan man ju alltid säga till själv eller frösöka fråga på nytt.
Det tycker jag också Daniel. Ställer man en fråga och bara får massa oseriösa svar så kan man ju alltid säga till själv eller frösöka fråga på nytt.
Quote from Magnus Gelang on 24 May 2008, 21:08Daniel: Om jag kan svaret på frågan som ställs så svarar jag nog på den även om tråden "kapats" lite. Ofta kan jag dock inte svaret utan läser tråden för att försöka hitta svaret och lära mig nåt och det kan faktiskt vara lite trist att då behöva markera
Daniel: Om jag kan svaret på frågan som ställs så svarar jag nog på den även om tråden "kapats" lite. Ofta kan jag dock inte svaret utan läser tråden för att försöka hitta svaret och lära mig nåt och det kan faktiskt vara lite trist att då behöva markera
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 01:09bullen:
men passa på att le åt det roliga som skrivs i tråden tills du fått läsa svaret.ok nu vet jag inte hur många trådar alla följer. Men ni som stör er på humorn (inte längre riktat till bullen) hur många procent av inläggen blir förstörda tycker
bullen:
men passa på att le åt det roliga som skrivs i tråden tills du fått läsa svaret.
ok nu vet jag inte hur många trådar alla följer. Men ni som stör er på humorn (inte längre riktat till bullen) hur många procent av inläggen blir förstörda tycker
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 08:06Det verkar som om vissa uppfattar att de som inte uppskattar de sk roliga kommentarena skulle vara hudlösa, humorbefriade och överkänsliga. (Obs! Min tolkning!)
Jag är en varm, generös person som är utrustad med en rejäl portion ironisk humor, men jag un
Det verkar som om vissa uppfattar att de som inte uppskattar de sk roliga kommentarena skulle vara hudlösa, humorbefriade och överkänsliga. (Obs! Min tolkning!)
Jag är en varm, generös person som är utrustad med en rejäl portion ironisk humor, men jag un