Quote from Christina Hageman on 23 May 2008, 17:39Jag ska lata mig nästan hela helgen och imorgon ska jag och dottern shoppa examenskläder till henne. Kanske jag går på bodypump på söndag eftermiddag bara för att det är kul och skönt.
Men fredagar blir det inte många knop och ofta somnar jag i soffan fr
Jag ska lata mig nästan hela helgen och imorgon ska jag och dottern shoppa examenskläder till henne. Kanske jag går på bodypump på söndag eftermiddag bara för att det är kul och skönt.
Men fredagar blir det inte många knop och ofta somnar jag i soffan fr
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 18:00Rolf.
Jag är nybörjare. Om du är nybörjare vet jag inget om. Det är inte dåligt att vara nybörjare.
Jag har aldrig sett dig på forumet förr. Jag hälsade dig välkommen.
Är det otrevligt?
Rolf.
Jag är nybörjare. Om du är nybörjare vet jag inget om. Det är inte dåligt att vara nybörjare.
Jag har aldrig sett dig på forumet förr. Jag hälsade dig välkommen.
Är det otrevligt?
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 18:08Sven.
Jag tycker att det är mycket tråkigt att du tycker att jag kränker någon genom att be om exempel och sedan välkomna en person hit som jag inte tidigare träffat på.
Jag tycker också att det är mycket tråkigt att du fortsätter att berätta att jag kr
Sven.
Jag tycker att det är mycket tråkigt att du tycker att jag kränker någon genom att be om exempel och sedan välkomna en person hit som jag inte tidigare träffat på.
Jag tycker också att det är mycket tråkigt att du fortsätter att berätta att jag kr
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 21:31Cat, lukta på blommorna betydde i det här fallet bl.a. dela en flaska rött med sambon till den vegetariska maten och lite parmesan...
Cat, lukta på blommorna betydde i det här fallet bl.a. dela en flaska rött med sambon till den vegetariska maten och lite parmesan...