Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera INTE Användare
You need to log in to create posts and topics.

Antingen betyder det s eller o. Tror att SOS skulle vara mest lämpligt just nu. Lite magstarkt att gå ut hårt och klaga på forummentaliteten i sitt första och enda(?) inlägg och sedan ta illa vid sig för att man blir ifrågasatt och inte välkomnad med öppn

Det jag skriver om att det kan finnas de som tar illa upp ifrågasätts.
På grund av att jag skriver detta verkar jag vara en nybörjare.
Vad jag förväntar mig av folk som skriver i forum är att de håller sig till saken och att de svarar artigt på frågor och

Slappna av lite och ta det inte så allvarligt. I de få exempel på övertramp som getts här har "övertrampen" i det närmaste varit inbillade. Snart är det risk för att ingen svarar på frågor alls av rädsla för att oavsett vad som skrivs kommer det att tolka

Om du läser mina inlägg, och inte blandar ihop dom med andra, så kan du se att jag inte ifrågasätter de som tar illa upp. Jag säger att saker och ting tolkas olika.

Och människor är olika. Sen kan jag erkänna att jag har svårt att förstå att du reagerar

"Du verkar vara nybörjare" kan betyda "jag har inte sett din signatur förut (och att döma av datumen i din registrering kanske), men jag kan ju ha missat den, du kanske har varit aktiv i andra grupper (eller bytt namn)"
Det behöver inte vara nedvärderande

Utgå från att alla vill väl även om deras skriftliga svar inte är fullt så nyanserade som vore önskvärt.

Ehhh, "Du verkar väldigt ny. Välkommen hit"
Du tolkar saker som skrivs värre än extremt svartsjuka flickvänner 😉

Sluta tolka och läs bara vad som skrivs. Om någon vill något så får de säga det rakt ut eller ta det genom PM. Om du är osäker på vad person

Svårigheterna kan ju emellanåt bero på att endel är mera träningsnördar än andra här.

Jag tycker att träning ganska långt går ut på diverse insikter och personer i olika stadier av sin utveckling behöver olika råd.

För att inte använda mig av exempel hä

Jorå A-K, och väldigt många av alla FB-medlemmar struntar fullkomligt i forumet och reggar bara. Medan ganska många bara läser. Sen är vi en minoritet som skriver och en väldigt liten minoritet som skriver mycket. De senaste dagarna känns det som jag skri

Nackdelen med dessa forum att det är lätt att skriva innan jag tänker.
I ljuset av att Jack ifrågasätter det jag skriver tolkar jag detta med "nybörjare" som nedlåtande. "Endast en nybörjare på Fun beat" kan ha så dumma åsikter. Hade han varit gammal i g