Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 09:51Vilket klockrent citat!!
Bra sagt av dej Sara, vi är nog några som börjar ha några år på nacken och kan slänga ur oss lite.. korkat ibland.. De som känner "min stil" vet att det är med glimten i ögat och humorn i största hugg! Dessutom brukar jag använd
Vilket klockrent citat!!
Bra sagt av dej Sara, vi är nog några som börjar ha några år på nacken och kan slänga ur oss lite.. korkat ibland.. De som känner "min stil" vet att det är med glimten i ögat och humorn i största hugg! Dessutom brukar jag använd
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 09:59Ling Ling: Ja, jag skojade ju IGEN!
Naturligtvis har du rätt - både på punkt A och B. Men det var faktiskt så jag tänkte vad gäller Sara.Vissa personer (nu pratar jag generellt och inte om tex Sara) ser allt som inte är direkt positivt som ett angrepp
Ling Ling: Ja, jag skojade ju IGEN!
Naturligtvis har du rätt - både på punkt A och B. Men det var faktiskt så jag tänkte vad gäller Sara.
Vissa personer (nu pratar jag generellt och inte om tex Sara) ser allt som inte är direkt positivt som ett angrepp
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 10:11Jag tror inte det handlar om att vara känslig eller att ta illa upp.
Det handlar mer om hur man kommunicerar, och hur man för en diskussion innehållande råd och erfarenheter.
Man skulle ju aldrig klämma ur sig klämkäcka svar i tex en jobbsituation bland
Jag tror inte det handlar om att vara känslig eller att ta illa upp.
Det handlar mer om hur man kommunicerar, och hur man för en diskussion innehållande råd och erfarenheter.
Man skulle ju aldrig klämma ur sig klämkäcka svar i tex en jobbsituation bland
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 10:27Johan: Där tar du fel. Kommunicera handlar inte bara om att skicka meddelanden till varann. Det handlar också om att tolka dessa meddelanden - och det gör man med en väldig massa parametrar som man tillför själv och som kanske den som sände meddelandet ha
Johan: Där tar du fel. Kommunicera handlar inte bara om att skicka meddelanden till varann. Det handlar också om att tolka dessa meddelanden - och det gör man med en väldig massa parametrar som man tillför själv och som kanske den som sände meddelandet ha
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:36Kroppsspråket betyder ju väldigt mycket i kommunikationen mellan människor och det går ju fölorat här. Då blir det ju också svårare att tolka varandra.
Kroppsspråket betyder ju väldigt mycket i kommunikationen mellan människor och det går ju fölorat här. Då blir det ju också svårare att tolka varandra.
Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 10:38Åh jag har klämt mitt finger i arkivdörren och det gör att jag är vääääldigt glad att folk inte ser mitt kroppsspråk när jag skriver här.. ibland.. (#)
Åh jag har klämt mitt finger i arkivdörren och det gör att jag är vääääldigt glad att folk inte ser mitt kroppsspråk när jag skriver här.. ibland.. (#)
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:50Tur att det inte va skrivfingret
Tur att det inte va skrivfingret
Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 10:59Men.. jag har ju tio skrivfingrar... 😉
Men.. jag har ju tio skrivfingrar... 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 11:10🙂
🙂
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 11:46Ja, jag håller givetvid med angående skillnaderna IRL och versus inlägg här.
Men jag tror ändå inte att man privat, när någon yngre frågar om hjälp skulle svara med en avsnoppande oneliner, som man inte sedan följer upp. Inte mellan fyra ögon iallafall.
Ja, jag håller givetvid med angående skillnaderna IRL och versus inlägg här.
Men jag tror ändå inte att man privat, när någon yngre frågar om hjälp skulle svara med en avsnoppande oneliner, som man inte sedan följer upp. Inte mellan fyra ögon iallafall.