Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 08:05Bullen: Jag menade inte att man skall skaffa ett jobb 5 mil hemifrån.
Men hon ville ha tips och hon fick tips.
Men om man inte har för långt till jobbet, så fungerar det kanske att man cyklar eller springer till jobbet - för då slipper man tänka på att ma
Bullen: Jag menade inte att man skall skaffa ett jobb 5 mil hemifrån.
Men hon ville ha tips och hon fick tips.
Men om man inte har för långt till jobbet, så fungerar det kanske att man cyklar eller springer till jobbet - för då slipper man tänka på att ma
Quote from Magnus Gelang on 23 May 2008, 08:28Tina: Ja det var inte meningen att låta hackande på dig 🙂
Jo jag vet att hon fick tipset, och nu vet jag inte hur just DET tipset var skrivet, det kan ju ha varit helt seriöst. Men det jag menade med att jag förstår henne var mer att vissa trådar fort r
Tina: Ja det var inte meningen att låta hackande på dig 🙂
Jo jag vet att hon fick tipset, och nu vet jag inte hur just DET tipset var skrivet, det kan ju ha varit helt seriöst. Men det jag menade med att jag förstår henne var mer att vissa trådar fort r
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 08:31Ok (t+)
Ok (t+)
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 08:32Till Saras försvar är det väl ganska självklart att ett råd om att man skall flytta bara för att få en lämplig cykelsträcka för träning till jobbet knappast är ett seriöst råd?
Och det rådet är ett bra exempel på den sortens oseriösa inlägg som gör att m
Till Saras försvar är det väl ganska självklart att ett råd om att man skall flytta bara för att få en lämplig cykelsträcka för träning till jobbet knappast är ett seriöst råd?
Och det rådet är ett bra exempel på den sortens oseriösa inlägg som gör att m
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 08:44Sara, du lämnade inte speciellt mycket info mer än att du var igång med många förändringar.
Jag vet inte var du bor eller arbetar.Det är möjligt att ingen såg en möjlighet för dig att ändra på mer än en sak i livet.
Många finner en stor meditativ ro på
Sara, du lämnade inte speciellt mycket info mer än att du var igång med många förändringar.
Jag vet inte var du bor eller arbetar.
Det är möjligt att ingen såg en möjlighet för dig att ändra på mer än en sak i livet.
Många finner en stor meditativ ro på
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 09:28Tina, jag har inte sagt att det är fel att cykla till arbetet. David, jag upplevde det som oseriöst att föreslå jobbyte 5 mil bort för att komma igång m motion (har ett toppenjobb med världens bästa medarbetare). Märkligt att det är i stort sett samma per
Tina, jag har inte sagt att det är fel att cykla till arbetet. David, jag upplevde det som oseriöst att föreslå jobbyte 5 mil bort för att komma igång m motion (har ett toppenjobb med världens bästa medarbetare). Märkligt att det är i stort sett samma per
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 09:32Åh, jag älskar ordspråk. Det var fint utav Kirekegaard, Sara
Bless
Åh, jag älskar ordspråk. Det var fint utav Kirekegaard, Sara
Bless
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 09:35rekommendera någon flytt eller jobbyte för att få träna mera är väl lite skämtsamt, men underförstått kan man säga med det har du funderat på hur du tar dig till jobbet? Det kanske skulle fungera att cykla, gå eller springa? Eller göra en extraloop med cy
rekommendera någon flytt eller jobbyte för att få träna mera är väl lite skämtsamt, men underförstått kan man säga med det har du funderat på hur du tar dig till jobbet? Det kanske skulle fungera att cykla, gå eller springa? Eller göra en extraloop med cy
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 09:41Så du hoppar på min mamma nu också? Nu blev det dålig stämning har...
Så du hoppar på min mamma nu också? Nu blev det dålig stämning har...
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 09:48Japp, jag hoppar på din mamma 😀
Ordspråket är bra för att man ska _alltid_ fundera på varför man träter med någon och vad man kan göra för att göra slut på trätan - men om vad som krävs för det är orimliga uppoffringar, eller kanske inte ens finns, då Ä
Japp, jag hoppar på din mamma 😀
Ordspråket är bra för att man ska _alltid_ fundera på varför man träter med någon och vad man kan göra för att göra slut på trätan - men om vad som krävs för det är orimliga uppoffringar, eller kanske inte ens finns, då Ä