Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera INTE Användare
You need to log in to create posts and topics.

hehe.. ber om ursäkt där Schapiro, tur då att inte jag blir förolämpad. 😉

till din fråga så hänvisade jag mestadels till dina frågor i dina inlägg.

"Självklart är det inte roligt - men, som Jack skriver - har det hänt här?"
"Jag efterlyser fortfarande

Jag uppfattar det här som att du tycker att jag trycker ner folk:

Sven: "Jack Twist och Christer Shapiro...då ni förlöjligar och trycker ner ett par personer här som upplever det som ett problem eller själva blivit utsatta för det."

ok var ett olämpligt brukande av "ni" just där i den meningen. Där menade jag enbart Jack Twist.

Du kanske var extremt artig och Niade honom då? 🙂

😀

Men helt allvarligt. Nu börjar jag surna till. Enligt min mening har jag varit saklig och vill absolut att du pekar på exakt var jag "förlöjligar och trycker ner ett par personer här".

Flera gånger nu har olika personer påpekat vilket oerhört förtryck so

Testa att läsa om tråden och förstår du inte så kan jag nog inte hjälpa dig. 🙁

"Testa att läsa om tråden och förstår du inte så kan jag nog inte hjälpa dig."

Det är ju just det du kan. Genom att peka på var jag "förlöjligar och trycker ner ett par personer här" så visar du mig vad det är du menar. Nu förstår jag inte det.

Fasiken, jag vet inte vad jag inte vet som jag borde veta, ibland känns det som jag vet lite och har något klokt att säga i något ämne, men då kommer jag på att det tycker nog någon inte är klokt. Och jag vill inte att någon ska bli kränkt. Det vore betyd

Häng inte upp dig så mycket på den lösryckta citeringen utan sätt den i sitt hela sammanhang. Tona ner den en liten aning. Den låter värre än vad som menades och för det så ber jag om ursäkt. Fokuset har hamnat fel nu känner jag.

Fokuset skall ligga på a