Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:19Jag tycker att många är överkänsliga.
Man blir inte kränkt för att någon skriver något ovidkommande i en tråd som man startat. Att bli kränkt och mobbad är värre än så.
Fler tycker som jag. Det innebär givetvis inte att det är rätt, men kanske är det nå
Jag tycker att många är överkänsliga.
Man blir inte kränkt för att någon skriver något ovidkommande i en tråd som man startat. Att bli kränkt och mobbad är värre än så.
Fler tycker som jag. Det innebär givetvis inte att det är rätt, men kanske är det nå
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:20"När man kommer ny till ett nätforum förväntar man sig 1. Att det ska vara seriöst 2. Få hjälp, tips och stöd med sin träning, diet eller vad det nu kan vara. Man förväntar sig inte 1. Att alla redan känner till jargongen och varandras "ton" i trådarna."
"När man kommer ny till ett nätforum förväntar man sig 1. Att det ska vara seriöst 2. Få hjälp, tips och stöd med sin träning, diet eller vad det nu kan vara. Man förväntar sig inte 1. Att alla redan känner till jargongen och varandras "ton" i trådarna."
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:25En person kan mycket väl känna sig kränkt över att bli uthängd som mindre vetande, som någon skrev, och det är inte alls hyfsat att flamsa och tramsa i en tråd som med största sannolikhet skapades av en person som ställer en fråga på fullaste allvar. Det
En person kan mycket väl känna sig kränkt över att bli uthängd som mindre vetande, som någon skrev, och det är inte alls hyfsat att flamsa och tramsa i en tråd som med största sannolikhet skapades av en person som ställer en fråga på fullaste allvar. Det
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:28BILD:www.myfootballforum.com/images/smilies/ranting.gif
BILD:www.myfootballforum.com/images/smilies/ranting.gif
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:33Det spelar ingen roll hur mycket man skriver om att folk inte ska använda oneliners eller att det är kul när folk använder sig av oneliners, för medlemmarna här kommer att göra det de gör i alla fall och det råder inte konsensus om vad som är kul eller el
Det spelar ingen roll hur mycket man skriver om att folk inte ska använda oneliners eller att det är kul när folk använder sig av oneliners, för medlemmarna här kommer att göra det de gör i alla fall och det råder inte konsensus om vad som är kul eller el
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:37Det borde åtminstone finnas en funktion där man kan anmäla inlägg.
Det borde åtminstone finnas en funktion där man kan anmäla inlägg.
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:37Jag kan inte se att folk här på FB hänger ut andra som mindre vetande. Visa gärna.
Jag kan inte heller se att detta är så mycket på liv och död, att man inte kan bortse från några skämt i en tråd. Frågor som går att besvara får i princip alltid svar. Skä
Jag kan inte se att folk här på FB hänger ut andra som mindre vetande. Visa gärna.
Jag kan inte heller se att detta är så mycket på liv och död, att man inte kan bortse från några skämt i en tråd. Frågor som går att besvara får i princip alltid svar. Skä
Quote from Camilla Höög on 22 May 2008, 14:53Om folk inte tål att skämtas med och är så sköra så får de väl berätta det: "Jag tål inte skämt, är allmänt bitter och missuppfattar det mesta" 🙂
Jag skriver som jag pratar...ofta och gärna lite provocerande.
Om folk inte tål att skämtas med och är så sköra så får de väl berätta det: "Jag tål inte skämt, är allmänt bitter och missuppfattar det mesta" 🙂
Jag skriver som jag pratar...ofta och gärna lite provocerande.
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 14:56Vi kanske skulle kunna hantera forum bättre om vi fick lite Indisk uppfostran?
http://www.youtube.com/watch?v=rI7IGW8RXiMGer mig själv en (t-) direkt för att jag inte har något bättre att komma med än massa löjl.
Vi kanske skulle kunna hantera forum bättre om vi fick lite Indisk uppfostran?
http://www.youtube.com/watch?v=rI7IGW8RXiM
Ger mig själv en (t-) direkt för att jag inte har något bättre att komma med än massa löjl.
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 15:23Jack- Vad jag mena är att ta tex David som har en speciell humor, ton, eller vad man ska kalla det i sina inlägg. Kommer man som ny och slänger ut en fråga/ger sig in i en tråd kanske det är lättare att ta illa vid´sig än om man varit med och känner igen
Jack- Vad jag mena är att ta tex David som har en speciell humor, ton, eller vad man ska kalla det i sina inlägg. Kommer man som ny och slänger ut en fråga/ger sig in i en tråd kanske det är lättare att ta illa vid´sig än om man varit med och känner igen