Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera INTE Användare
You need to log in to create posts and topics.

Börja dagen med ett leende och lite träning kanske?
God morgon!

Så oerhört klämkäckt. Själv ska jag ut o springa intervaller klockan 11:00 så jag får nöja mig med att låtsas jobba tills dess!

Då är denna inte lika klämkäck (fast jag ÄLSKAR gamla filmer som Singing in the rain 🙂 Visst e hon sööööt.

Nästan lika söt som min Lilla 🙂

Annars säger jag som Shirley Maclaine var det väl, "ingen kan vara sur/ledsen och steppa!"

Vem ska avgöra vad och hur mycket någon tål? I ett samtal går det att känna av stämningen, vad, vem och på vilket sätt det går att skoja med någon. Det är betydligt svårare på ett sådant här forum. Om någon ställer en seriös fråga, ska då den persoen få f

"Om någon ställer en seriös fråga, ska då den persoen få finna sig i att bli uthängd som mindre vetande? Hur hjälper det den människan om hon känner sig förnedrad och förlöjligad?"

Visa mig var du redan hunnit läsa detta.

Du verkar väldigt ny. Välkommen

Jo, givetvis har den kränkte rätt att bestämma att den blivit kränkt. Problemet enligt min mening att numera blir man kränkt för precis vad som helst.

Kränkta människor finns det verkligen i överflöd.

Jag tror att ordet kränkt håller på att förlora sin

Så bara för att många känner sig kränkta är det deras eget fel?
De ska bita ihop och "ta det"?

Eller kan det vara så att det finns människor som kränker andra i tid och otid, kanske?

När man kommer ny till ett nätforum förväntar man sig 1. Att det ska vara seriöst 2. Få hjälp, tips och stöd med sin träning, diet eller vad det nu kan vara. Man förväntar sig inte 1. Att alla redan känner till jargongen och varandras "ton" i trådarna. At

Det här är en samling stollar precis som på alla andra ställen i samhället. I de flesta fallen kommer man överens eller har till och med kul ihop. Ibland gör man det inte. Inga större konstigheter, inget unikt för FB.