Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 15:36Jag tycker det verkar vara väldigt mycket "Det är inte roligt att bli kränkt", "Det är inte roligt att bli betraktad som mindre vetande" här just nu. Har det verkligen hänt dom som skriver om det eller hakar dom bara på en trend?
Självklart är det in
Jag tycker det verkar vara väldigt mycket "Det är inte roligt att bli kränkt", "Det är inte roligt att bli betraktad som mindre vetande" här just nu. Har det verkligen hänt dom som skriver om det eller hakar dom bara på en trend?
Självklart är det in
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 16:00Jag har rykt ihop med "folk" (1pers) i andra forum. "Get some- give some" !!men eftersom jag är en fredsälskande individ så struntar jag i det här nu och låter er fortsätta ha roligt ifred. Bless
Jag har rykt ihop med "folk" (1pers) i andra forum. "Get some- give some" !!men eftersom jag är en fredsälskande individ så struntar jag i det här nu och låter er fortsätta ha roligt ifred. Bless
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 16:03Men Cat, du har väl inte blivit utsatt för nåt här?
Men Cat, du har väl inte blivit utsatt för nåt här?
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 16:06Nix, gav mig bara in i djungeln 🙂
Nix, gav mig bara in i djungeln 🙂
Quote from Camilla Höög on 22 May 2008, 16:07I ett forum där jag är moderator anmälde jag mig själv för dåligt beteende 😀
I ett forum där jag är moderator anmälde jag mig själv för dåligt beteende 😀
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 16:13Vad jag menar Cat är att om en massa folk som inte blivit utsatta för nåt börjar prata som om dom blivit utsatta för nåt så skapas det en stämning som om FB var värtsa mobbningssiten. Jag efterlyser fortfarande exempel. (Jag säger inte att det inte föreko
Vad jag menar Cat är att om en massa folk som inte blivit utsatta för nåt börjar prata som om dom blivit utsatta för nåt så skapas det en stämning som om FB var värtsa mobbningssiten. Jag efterlyser fortfarande exempel. (Jag säger inte att det inte föreko
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 16:13Insiktsfullt 😀
EDIT: till Anders
Insiktsfullt 😀
EDIT: till Anders
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 19:15Christer Shapiro och Jack Twist:
Kan finna eran brist på empati, finkänslighet och förståelse lite oroväckande. Det som ni efterlyser finns ju redan i denna tråden då ni förlöjligar och trycker ner ett par personer här som upplever det som ett problem el
Christer Shapiro och Jack Twist:
Kan finna eran brist på empati, finkänslighet och förståelse lite oroväckande. Det som ni efterlyser finns ju redan i denna tråden då ni förlöjligar och trycker ner ett par personer här som upplever det som ett problem el
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 19:19Swenn: En del blir förolämpade då deras namn blir felstavat!
Återigen: Vem anser sig ha blivit förolämpad av mig?
Swenn: En del blir förolämpade då deras namn blir felstavat!
Återigen: Vem anser sig ha blivit förolämpad av mig?
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 19:34För att du Sven lättare ska kunna anklaga mig får du här en fullständig lista. Du behöver bara skriva in en siffra. (Ber i förväg om ursäkt men Sven har just förolämpat mig att jag trycker ner ett antal personer. Jag tar rätt illa vid mig då jag aldrig op
För att du Sven lättare ska kunna anklaga mig får du här en fullständig lista. Du behöver bara skriva in en siffra. (Ber i förväg om ursäkt men Sven har just förolämpat mig att jag trycker ner ett antal personer. Jag tar rätt illa vid mig då jag aldrig op