Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:05Hur mycket ni än ältar så kommer ni inte kunna reglera hur medlemmarna här beter sig genom att diskutera det i tråden, men det är underhållande att se er försöka. Dessutom har vi inte koncensus i vad som är kul eller trist, bra eller dåligt. Folk är olika
Hur mycket ni än ältar så kommer ni inte kunna reglera hur medlemmarna här beter sig genom att diskutera det i tråden, men det är underhållande att se er försöka. Dessutom har vi inte koncensus i vad som är kul eller trist, bra eller dåligt. Folk är olika
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 12:06Charlotta skrev:
"Hur mycket ni än ältar så kommer ni inte kunna reglera hur medlemmarna här beter sig genom att diskutera det i tråden, men det är underhållande att se er försöka."
Min ärliga förhoppning är att frågeställningen skall tas upp av admin h
Charlotta skrev:
"Hur mycket ni än ältar så kommer ni inte kunna reglera hur medlemmarna här beter sig genom att diskutera det i tråden, men det är underhållande att se er försöka."
Min ärliga förhoppning är att frågeställningen skall tas upp av admin h
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 12:11Johan, nu är vi där vid tolkningar igen - du är den första som använder ordet "avsnoppande" - det är (i bästa fall) din tolkning av vad som skett. (Jag undrar vad du syftar på om du nu syftar på nåt eller bara fortsätter att argumentera för sakens skull)
Johan, nu är vi där vid tolkningar igen - du är den första som använder ordet "avsnoppande" - det är (i bästa fall) din tolkning av vad som skett. (Jag undrar vad du syftar på om du nu syftar på nåt eller bara fortsätter att argumentera för sakens skull)
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:28Jag känner mig avsnoppad. Jag har fått veta att jag är en nybörjare och därför tydligen inte vet bättre och borde hålla tyst med vad jag anser. Det har gjort mig betänksam om jag överhuvudtaget ska vara kvar här på "Fun beat" och om det är lönt att skriv
Jag känner mig avsnoppad. Jag har fått veta att jag är en nybörjare och därför tydligen inte vet bättre och borde hålla tyst med vad jag anser. Det har gjort mig betänksam om jag överhuvudtaget ska vara kvar här på "Fun beat" och om det är lönt att skriv
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 12:35Det var tråkigt att höra Rolf! Vad hände?
Det var tråkigt att höra Rolf! Vad hände?
Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 12:47Verkligen (t-)
här...
*kram*
Verkligen (t-)
här...
*kram*
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:56Jack Twist skrev;
"Om någon ställer en seriös fråga, ska då den persoen få finna sig i att bli uthängd som mindre vetande? Hur hjälper det den människan om hon känner sig förnedrad och förlöjligad?" Visa mig var du redan hunnit läsa detta.
Du verkar väl
Jack Twist skrev;
"Om någon ställer en seriös fråga, ska då den persoen få finna sig i att bli uthängd som mindre vetande? Hur hjälper det den människan om hon känner sig förnedrad och förlöjligad?" Visa mig var du redan hunnit läsa detta.
Du verkar väl
Quote from Camilla Höög on 23 May 2008, 12:58...
...
Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 13:05Tyvärr så kan jag inte morse Anders.. kan du översätta? 😀
Tyvärr så kan jag inte morse Anders.. kan du översätta? 😀
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 13:08Men det är just det jag pratade om med Johan lite högre upp (eller om det var den andra tråden 🙂 )
Tolkning av skickade meddelanden.
Jack skriver: Du verkar väldigt ny. Välkommen hit.
Fakta i de meningarna är:
* Jack tycker, av någon anledning, att d
Men det är just det jag pratade om med Johan lite högre upp (eller om det var den andra tråden 🙂 )
Tolkning av skickade meddelanden.
Jack skriver: Du verkar väldigt ny. Välkommen hit.
Fakta i de meningarna är:
* Jack tycker, av någon anledning, att d