Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 14:41Jag det är ju jobbigt med kapade trådar, även om jag själv är med och kapar dom emellanåt. Men ofta så har de sakerna diskuterats många gånger förr och då kan man leta efter svar bland gamla trådar eller så har ingen helt enkelt något bra svar att komma m
Jag det är ju jobbigt med kapade trådar, även om jag själv är med och kapar dom emellanåt. Men ofta så har de sakerna diskuterats många gånger förr och då kan man leta efter svar bland gamla trådar eller så har ingen helt enkelt något bra svar att komma m
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 14:42Ingen kallade dig för "nybörjare", Rolf. Ska man citera måste man göra det rätt. "Ny" var ordet som användes och det har en annan klang än det ordet du trodde att du läste. Att vara ny på ett forum är inte samma sak som att vara nybörjare.
Att tala för
Ingen kallade dig för "nybörjare", Rolf. Ska man citera måste man göra det rätt. "Ny" var ordet som användes och det har en annan klang än det ordet du trodde att du läste. Att vara ny på ett forum är inte samma sak som att vara nybörjare.
Att tala för
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:00"Väldigt ny" var det. Det tolkade jag som nybörjare och ber härmed om ursäkt för misstaget. Citat ska vara ordagranna, det håller jag med om. Vidare delar jag uppfattningen att man bör vara försiktig med att göra sig till tolk för andra, lika försiktig bö
"Väldigt ny" var det. Det tolkade jag som nybörjare och ber härmed om ursäkt för misstaget. Citat ska vara ordagranna, det håller jag med om. Vidare delar jag uppfattningen att man bör vara försiktig med att göra sig till tolk för andra, lika försiktig bö
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:12Kan inte se någon conclusion på denna tråd, så kan vi inte (FBmedlemmar) komma överens om att va schyssta mot varann och ha kul. Fredag-tjohoo Vad ska NI göra.? Jag ska svassa runt på stan i ny klänning. ONE LOVE
Kan inte se någon conclusion på denna tråd, så kan vi inte (FBmedlemmar) komma överens om att va schyssta mot varann och ha kul. Fredag-tjohoo Vad ska NI göra.? Jag ska svassa runt på stan i ny klänning. ONE LOVE
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 15:15Cat - absolut min åsikt - fast jag ska ut på landet, sitta i trädgården och ha det lungt o skönt o lukta på blommorna...
Cat - absolut min åsikt - fast jag ska ut på landet, sitta i trädgården och ha det lungt o skönt o lukta på blommorna...
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:18Ok, ferdinand, det funkar oxå 🙂
Ok, ferdinand, det funkar oxå 🙂
Quote from Camilla Höög on 23 May 2008, 15:19Cykla, simma, paddla, springa, cykla, paddla, cykla, ....ungefär så ser helgen ut om allt går som jag vill 🙂
Cykla, simma, paddla, springa, cykla, paddla, cykla, ....ungefär så ser helgen ut om allt går som jag vill 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:43Jepp. Men det här är väl ingen fråga som behöver komma till ett slut. Bra att alla säger sin åsikt. Man ska inte ta allt så hårt och man ska inte vara så hård mot andra. Hmm.. det kan ju bli tråkigt också, om alla håller sig i den grå massan.
Jag ska åtm
Jepp. Men det här är väl ingen fråga som behöver komma till ett slut. Bra att alla säger sin åsikt. Man ska inte ta allt så hårt och man ska inte vara så hård mot andra. Hmm.. det kan ju bli tråkigt också, om alla håller sig i den grå massan.
Jag ska åtm
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 15:58Då jag tränade Aikido så sa sensei vi något tillfälle: "Det är du som bestämmer!"
Det låter ju trivialt. Det var alltså angående vad man tycker och tänker. Nåt att tänka på!
Då jag tränade Aikido så sa sensei vi något tillfälle: "Det är du som bestämmer!"
Det låter ju trivialt. Det var alltså angående vad man tycker och tänker. Nåt att tänka på!
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 16:07springa, studera, paddla, cykla å lukta på blommorna.. Ingen som ska göra något onyttigt 🙂
springa, studera, paddla, cykla å lukta på blommorna.. Ingen som ska göra något onyttigt 🙂