Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera INTE Användare
You need to log in to create posts and topics.

Men hur var det nu... Hade vi hittat något exempel på någon som använder sig av humor för att göra poäng på folk de inte känner i diskussioner som ska föreställa seriösa? Har vi något exempel på härskartekniker som är olämpliga? Än så länge känns den här

Precis så, Charlotta.

Masspsykos någon...?

Oneliners och skämt finns det definitivt, men påhopp och kränkningar? Förutom folk som överreagerar och hittar på egna tolkningar så verkar det inte finnas något sånt.

Jag måste vara väldigt trög eller nått, som inte förstår om folk är elaka. Jag tycker mest det är roligt här och tycker om att diskutera med folk.

För vad jag kan se så står det ju faktist diskussioner och inte hjälp-akuten på fliken.

Härskartekniker tycker jag det är rätt ont om;
däremot förstår jag den som har ont om tid och uppfattar det som att det är mycket "brus" som stjäl tid om man inte vill hänga här ett par timmar om dagen.

Jag tycker mig ha sett många som lämnat funbeat de senaste dagarna. Är det verkligen det vi vill med de här diskussionerna?

Jag själv tar inte åt mig av de här diskussionerna, tycker det är bra att vädra tankar lite. Men andra kanske har andra trösklar o

Ja frågan börjar bli om debatten är konstruktiv?
Nej jag vill inte stoppa eller förbjuda den, jag bara funderar på vart den leder.

Kan man betrakta foruminlägg som att de kommer från riktiga människor som utrycker sina verkliga åsikter???
Vem vet, kanske är det en samling 10-åriga tjejer, pensionärer eller strejkande sjuksyrror som döljer sig bakom diverse avatarer och nicks här på F

Jag menar inte heller påhopp för sånt ser jag inte mycket av på funbeat, utan mer som Lingling skriver,,,ett "brus" som stör i trådar där folk ställt seriösa frågor och hoppats på seriösa svar.
Kan vara så enkelt som följande påhittat exempel:
Trådstartar

Jonas: Vad är den största skillnaden mellan "riktiga människor" och "10-åriga tjejer, pensionärer eller strejkande sjuksyrror" tycker du?