Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBloddopping på avtagande?
You need to log in to create posts and topics.

Well, förlåt då herrar licensierade cyklister för att jag reagerar på ignoransen bland er.
"Varför vill du ta upp det? Skit i det och cykla." skrev någon. Och du har rätt David, jag tränar inte speciellt ofta med cyklister (om du med det menar tävlingscyk

Ola: Du kan inte få din cykellicens förrän du gjort denna:
http://truechampionorcheat.org/

Vet du någon annan idrott som har något liknande?

Ja, det är väl licensierade cyklister som du hävdar att inte tar tillräckligt avstånd ifrån doping? Detta trots att du troligtvis inte träffar dom speciellt ofta.
Du kan givetvis ha dopingproblematik som en ingångfras när du träffar tävlingscyklister. Det

Bra grej där Fredrik. Sånt borde fler sporter ha. (t+)
På klubbnivå förekommer det iofs ibland organiserade antidopingutbildningar, men alldeles för sällan. Jag tror absolut att obligatorium som detta har en positiv effekt.

Jag tror även på dialog männis

Du är licensierad David? Var är ditt avståndstagande i den här tråden?

Nope, det är jag inte längre.

Jag skulle aldrig ingår i någon anti-dopingsprogram. Idioter som har dopat sig ska inte tvinga mig till att slösa min tid på det sättet. Får inte folk väljer själv hur de ta avstånd utan att ha någon "Jag är duktigt för jag prata högst och oftast om det"

(t+) Gazzah ...

När pengar blandas in, och det gäller alla sporter, så får man problem.

Det där loppet i söder du nämnde ... här finns några fin-fina bilder. Man kan hoppa från den ena till den andra med "j" och "k" tangenterna ( "vi" rules )

http://ww

Daniel: Fantastiska bilder!
Mer än någonsin i år har jag förundrats över publikens deltagande i TdeF.
De blir mer o mer påhittiga och vissa kreationer är lika spektakulär som landskapet.

Mina funderingar...
Alla i tråden hitintills är emot doping, alla tycker att det är skit och vi som följer cyklingen är glada över att cykelsporten faktiskt tagit tag i problemet, i motsats till många andra sporter.
Det finns kvar att göra men det har r