Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 19:23Husk at det er Bjarne Riis som sittet på pengesekken. ( bukken som passer havresekken..... )
Husk at det er Bjarne Riis som sittet på pengesekken. ( bukken som passer havresekken..... )
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 19:30N.P.N.G,
tydligen, gränsen verkar de dra vid C**ts där de skriver in stjärnor istället. Språklig utveckling?
N.P.N.G,
tydligen, gränsen verkar de dra vid C**ts där de skriver in stjärnor istället. Språklig utveckling?
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:22En intressant artikel och intervju i ämnet
http://www.irishpeloton.com/2012/02/drugs-in-football-pull-the-other-one/
En intressant artikel och intervju i ämnet
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 10:08Tycker vissa fransmän ser riktigt "pigga" ut på Touren, bloddoping...näe bara B-vitamin 😀
Tycker vissa fransmän ser riktigt "pigga" ut på Touren, bloddoping...näe bara B-vitamin 😀
Quote from Ulrika Ekelund on 13 July 2012, 12:00David, for the record:
Xavi/Barcelona-historien är för jävlig om den stämmer.
Jag anser att man bör dopingtesta oftare och bestraffa hårdare inom alla idrotter, även fotboll.
David, for the record:
Xavi/Barcelona-historien är för jävlig om den stämmer.
Jag anser att man bör dopingtesta oftare och bestraffa hårdare inom alla idrotter, även fotboll.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 12:04Är det därför som alla dopade junisarna på VM i Mexico inte har stängts av? De hade ju samma förklaring som Contador när de åkte fast.
Är det därför som alla dopade junisarna på VM i Mexico inte har stängts av? De hade ju samma förklaring som Contador när de åkte fast.
Quote from Ulrika Ekelund on 13 July 2012, 12:17Samma skit i den idrotten David. Vad tycker du om doping inom cykel då? För det var väl detta tråden skulle handla om.
Samma skit i den idrotten David. Vad tycker du om doping inom cykel då? För det var väl detta tråden skulle handla om.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 12:21Nja, tråden handlar om en artikel som är skriven av en fotbollsspelare med väldigt liten inblick i cykelsporten.
Nja, tråden handlar om en artikel som är skriven av en fotbollsspelare med väldigt liten inblick i cykelsporten.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 17:04Ola... tror frågan om vad man tycker om doping i cykelsporten är totalt onödig att vara så påstridig om!?...
det suger!.. det tycker alla, rätt och slätt.. inget o disskutera mer om d...
Och frågan om vad man ska göra åt d!?.. jag personligen kan inte
Ola... tror frågan om vad man tycker om doping i cykelsporten är totalt onödig att vara så påstridig om!?...
det suger!.. det tycker alla, rätt och slätt.. inget o disskutera mer om d...
Och frågan om vad man ska göra åt d!?.. jag personligen kan inte
Quote from Ulrika Ekelund on 13 July 2012, 18:40Sture, jag tycker att allt för många vardagscyklister har en på tok för loj inställning till doping och undlåter att åtminstone ta avstånd från skiten. Detta tycker jag f.ö. om alla idrottsutövare oavsett sport.
Beträffande ditt OT så håller jag med. Fol
Sture, jag tycker att allt för många vardagscyklister har en på tok för loj inställning till doping och undlåter att åtminstone ta avstånd från skiten. Detta tycker jag f.ö. om alla idrottsutövare oavsett sport.
Beträffande ditt OT så håller jag med. Fol