Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBloddopping på avtagande?
You need to log in to create posts and topics.

Husk at det er Bjarne Riis som sittet på pengesekken. ( bukken som passer havresekken..... )

N.P.N.G,
tydligen, gränsen verkar de dra vid C**ts där de skriver in stjärnor istället. Språklig utveckling?

En intressant artikel och intervju i ämnet

Drugs in football? Pull the other one

Tycker vissa fransmän ser riktigt "pigga" ut på Touren, bloddoping...näe bara B-vitamin 😀

David, for the record:
Xavi/Barcelona-historien är för jävlig om den stämmer.
Jag anser att man bör dopingtesta oftare och bestraffa hårdare inom alla idrotter, även fotboll.

Är det därför som alla dopade junisarna på VM i Mexico inte har stängts av? De hade ju samma förklaring som Contador när de åkte fast.

Samma skit i den idrotten David. Vad tycker du om doping inom cykel då? För det var väl detta tråden skulle handla om.

Nja, tråden handlar om en artikel som är skriven av en fotbollsspelare med väldigt liten inblick i cykelsporten.

Ola... tror frågan om vad man tycker om doping i cykelsporten är totalt onödig att vara så påstridig om!?...

det suger!.. det tycker alla, rätt och slätt.. inget o disskutera mer om d...

Och frågan om vad man ska göra åt d!?.. jag personligen kan inte

Sture, jag tycker att allt för många vardagscyklister har en på tok för loj inställning till doping och undlåter att åtminstone ta avstånd från skiten. Detta tycker jag f.ö. om alla idrottsutövare oavsett sport.

Beträffande ditt OT så håller jag med. Fol