Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBloddopping på avtagande?
You need to log in to create posts and topics.

"Du menar yrkesförbud och livstidsavstängningar som kan gå i arv?"

Förstår inte vad du menar. Hur kan du göra den tolkningen av det jag skriver?

Vilka är nackdelarna med att införa hårdare bestraffning av de som åkt dit för doping?

Om jag var sponsor skulle jag vara för hårdare straff eftersom den som åkt dit ju har lurat till sig pengar av mig och solkar ner mitt varumärke.
Vore jag en ren konku

Livstidsavstängning finns redan och då blir det svårt att öka den straffsatsen. Det är bättre att se till att det finns likartade dopingregler inom alla Wada-idrotter,
De fristående proffsligorna är redan långt ifrån normala regler och har inga intressen

Fast frågan var:
"Vilka är nackdelarna med att införa hårdare bestraffning av de som åkt dit för doping?"
Inte vilket som är det högsta teoretiska straffet i boken.

"Det är bättre att se till att det finns likartade dopingregler inom alla Wada-idrotter,

Wiggins’ reply:

“I say they’re just fucking wankers,” Wiggins said. “I cannot be doing with people like that. It justifies their own bone idleness because they can’t imagine applying themselves to do anything in their lives.

“It’s easy for them to sit u

Men hua vad smal Wiggins är. Ser nästan anorektiskt ut. Nu menar inte jag att han är dopad. Blev bara lite småchockad när jag såg honom på pallen idag.

Han har tappat 10-15 kilo sedan han satsade på LVG.

fucking wankers. = kan man si det på beste sendetid . 🙂

Det finns säkert regler och straff så det räcker, men dom skall ju följas också!

Om jag inte har helt fel, så skrev Contador på ett nytt 3.5 årigt kontrakt för Saxo bank stallet. Var med på träningsläger, och fick fullt betalt under tiden han var avstän

Om han fick betalt så är det kanske beroende på kontraktet eller landets anställningslagar. Det är inte så lätt att veta.