Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 20:20Ja sen beror det inte (ironi) på hur det blåser, formen på cyklisten, vad etappen har innehållit tidigare, hur bråttom man har haft till backens början mm
Mycket som ska räknas med
Ja sen beror det inte (ironi) på hur det blåser, formen på cyklisten, vad etappen har innehållit tidigare, hur bråttom man har haft till backens början mm
Mycket som ska räknas med
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 22:35Som om den etappen är det enda beviset. Det finns massor av bevis för att dopningen minskat och tiderna blivit sämre. Jag ger länk till den informationen med men jag antar att det är för jobbigt för er att läsa.
"The historical context of the climb is e
Som om den etappen är det enda beviset. Det finns massor av bevis för att dopningen minskat och tiderna blivit sämre. Jag ger länk till den informationen med men jag antar att det är för jobbigt för er att läsa.
"The historical context of the climb is e
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 22:56Hade jag?
Du borde i alla fall kunna klara av att läsa dig till vad UCI betyder?
Cyklistförbundet?
Hade jag?
Du borde i alla fall kunna klara av att läsa dig till vad UCI betyder?
Cyklistförbundet?
Quote from Lena O on 6 July 2012, 19:50Sara: testar man tusen cyklister och 10st blir fälld och 100st fotbollspelare och 4 blir fälld ser du det som att cykel har ett större problem med doping än fotboll?
Sara: testar man tusen cyklister och 10st blir fälld och 100st fotbollspelare och 4 blir fälld ser du det som att cykel har ett större problem med doping än fotboll?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 20:05Men Fifa har väl inte några blodpass och godkänner blodprov? De verkar mest ha problem med huvuddukar just nu.
Men Fifa har väl inte några blodpass och godkänner blodprov? De verkar mest ha problem med huvuddukar just nu.
Quote from Ulrika Ekelund on 7 July 2012, 08:39Finns det inte en enda cyklist som kan diskutera dopingproblemet i cykelsporten utan att dra in andra sporter?
Finns det inte en enda cyklist som kan diskutera dopingproblemet i cykelsporten utan att dra in andra sporter?
Quote from Rasmus Olsson on 7 July 2012, 09:33Finns det inte en enda ickecyklist som kan diskutera cykling utan att dra in dopning i cykelsporten ?
Finns det inte en enda ickecyklist som kan diskutera cykling utan att dra in dopning i cykelsporten ?
Quote from Lena O on 7 July 2012, 10:51Ola? Varför vill du ta upp det? Skit i det och cykla.
Jag diskutera aldrig doping för den är skit. Jag tycker att de som dopa sig ska åka dit oavsett sporten. Men tror du att det finns en cyklist som inte är medveten om det? Jag vill gärna gynnar sporten
Ola? Varför vill du ta upp det? Skit i det och cykla.
Jag diskutera aldrig doping för den är skit. Jag tycker att de som dopa sig ska åka dit oavsett sporten. Men tror du att det finns en cyklist som inte är medveten om det? Jag vill gärna gynnar sporten
Quote from Ulrika Ekelund on 7 July 2012, 11:30Nja, Gazzah. Jag har väldigt svårt att acceptera fusk. Nog måste väl utövarna själva stå rakryggade och fördöma fuskare inom sin sport.
Om cyklisterna själva försöker tiga ihjäl fusket inom sin sport så blir det ju bara svårare att få bort det.
Jag tyck
Nja, Gazzah. Jag har väldigt svårt att acceptera fusk. Nog måste väl utövarna själva stå rakryggade och fördöma fuskare inom sin sport.
Om cyklisterna själva försöker tiga ihjäl fusket inom sin sport så blir det ju bara svårare att få bort det.
Jag tyck
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 14:24100% enig med Ola Karlson. Skittet skal inte under mattan, men frem i lyset.
Det er den eneste måter sporten kan bli ren på.
100% enig med Ola Karlson. Skittet skal inte under mattan, men frem i lyset.
Det er den eneste måter sporten kan bli ren på.