Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 14:32Är det så många Cyklister som tiger om något som de har belägg för och som de själva inte är del av?
Jag betvivlar att dopingmedelsintag föregår vid gemensamma tillställningar.
Är det så många Cyklister som tiger om något som de har belägg för och som de själva inte är del av?
Jag betvivlar att dopingmedelsintag föregår vid gemensamma tillställningar.
Quote from Lena O on 7 July 2012, 19:23Ola: Nu pratar du om något annat. Fördoma gärna fuskare, idioter allihopa, livstidsavstängning tack.
Vem är det som vill sopa problemet under mattan? Att jag skita i doping och allt var det innebär är för mig inte att sopa det under mattan. Du få det att
Ola: Nu pratar du om något annat. Fördoma gärna fuskare, idioter allihopa, livstidsavstängning tack.
Vem är det som vill sopa problemet under mattan? Att jag skita i doping och allt var det innebär är för mig inte att sopa det under mattan. Du få det att
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 20:13Jag älskar bilar och bilkörning. Jag klarar att både lyssna på snack om och själv fördöma de som kör dopade med alkohol utan att själv känna mig förolämpad eller ta det som en kritik mot bilkörning.
Jag älskar bilar och bilkörning. Jag klarar att både lyssna på snack om och själv fördöma de som kör dopade med alkohol utan att själv känna mig förolämpad eller ta det som en kritik mot bilkörning.
Quote from Ulrika Ekelund on 7 July 2012, 21:18Gazzah: Nu har jag nyligen börjat cykla och är väldigt oerfaren, men en sak jag gör är att försöka lyfta upp och diskutera dopingproblemet här.
Jag tycker att det borde vara hårdare straff.
Gazzah: Nu har jag nyligen börjat cykla och är väldigt oerfaren, men en sak jag gör är att försöka lyfta upp och diskutera dopingproblemet här.
Jag tycker att det borde vara hårdare straff.
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 00:16Vet du vilka straff som dopingavstängda får av sina arbetsgivare förutom Wada/UCIs avstängningar på upp till livstid?
Vet du vilka straff som dopingavstängda får av sina arbetsgivare förutom Wada/UCIs avstängningar på upp till livstid?
Quote from Lena O on 8 July 2012, 07:15Anders: Håller med dig till fullt. Har någon sagt till dig att bilister dopa sig eller alla kör alkoholpåverkad?
Anders: Håller med dig till fullt. Har någon sagt till dig att bilister dopa sig eller alla kör alkoholpåverkad?
Quote from Ulrika Ekelund on 8 July 2012, 07:36Well, en del får ju sparken, men det verkar inte hindra dem från att börja cykla igen för andra stall. (Ricco, Axelsson, Millar m.fl).
Eller också byter stallet sponsorer American Beef blev t.ex. Fuji-Servetto.
Så finns det ju team som har f.d. epo-dopa
Well, en del får ju sparken, men det verkar inte hindra dem från att börja cykla igen för andra stall. (Ricco, Axelsson, Millar m.fl).
Eller också byter stallet sponsorer American Beef blev t.ex. Fuji-Servetto.
Så finns det ju team som har f.d. epo-dopa
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 07:48Är du uppdaterad?
Du menar yrkesförbud och livstidsavstängningar som kan gå i arv?Då bojkottar du Eurosport eftersom de har fd. dopingavstängda som anställda/kontrakterade
Är du uppdaterad?
Du menar yrkesförbud och livstidsavstängningar som kan gå i arv?
Då bojkottar du Eurosport eftersom de har fd. dopingavstängda som anställda/kontrakterade
Quote from Lena O on 8 July 2012, 07:57Det ska vara hårdare straff för stallet, jag vet inte idag om de drabbas öht.
Åker din cyklist dit för dopning åker laget ur.
Det ska vara hårdare straff för stallet, jag vet inte idag om de drabbas öht.
Åker din cyklist dit för dopning åker laget ur.
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 08:41Stallen drabbas också och UCI har även stoppat kontrakteringen av cyklister genom "hot".
Stallen drabbas också och UCI har även stoppat kontrakteringen av cyklister genom "hot".