Quote from Guest on 4 June 2009, 22:19Om man ska åak till blodcentralen på blodgivning, kan man skriva in det i sin träningskalender då? för då sak man ju inte träna under 1 dygn.. bara så man ha koll på det..
tack för svar!
Om man ska åak till blodcentralen på blodgivning, kan man skriva in det i sin träningskalender då? för då sak man ju inte träna under 1 dygn.. bara så man ha koll på det..
tack för svar!
Quote from Catharina Brattlin on 4 June 2009, 22:29Du kan väl skriva in vad Du vill i kalendern? Eller hur menar Du?
Du kan väl skriva in vad Du vill i kalendern? Eller hur menar Du?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:35märks att jag är ny här:) när man ska välja ur listan i vilken "träningsform" man gjort under dagen finns nämligen blodgivning med, antar att det är den jag ska välja då.... fast lite konstigt kommer upp att man kan fyll ai vilken tid o sträcka också m
märks att jag är ny här:) när man ska välja ur listan i vilken "träningsform" man gjort under dagen finns nämligen blodgivning med, antar att det är den jag ska välja då.... fast lite konstigt kommer upp att man kan fyll ai vilken tid o sträcka också m
Quote from Catharina Brattlin on 4 June 2009, 22:37Frågar man inte får man ingenting veta. 🙂
Självklart ska Du regga blodgivningen! Det hade jag också gjort om jag hade fått vara blodgivare.
Frågar man inte får man ingenting veta. 🙂
Självklart ska Du regga blodgivningen! Det hade jag också gjort om jag hade fått vara blodgivare.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:38Ska träna och ska träna...Jag har flera gånger tränat samma dag och mår inte dåligt av det. Man skall inte lyssna på läkarna så mycket utan mer på kroppen !! 😉
Ska träna och ska träna...Jag har flera gånger tränat samma dag och mår inte dåligt av det. Man skall inte lyssna på läkarna så mycket utan mer på kroppen !! 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:41tackar tackar.
första gången jag ska ge blod, så får väl se hur man mår efteråt...
tackar tackar.
första gången jag ska ge blod, så får väl se hur man mår efteråt...
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:44Lämnade min 100:ade gång för en tid sedan och tänkte då sluta eftersom jag gjort mitt. Men jag gick ditt igen. Första gången jag lämnade blod skulle jag direkt efter lämnandet träna och det var kass. Så jag har haft som regel att aldrig träna den dagen ja
Lämnade min 100:ade gång för en tid sedan och tänkte då sluta eftersom jag gjort mitt. Men jag gick ditt igen. Första gången jag lämnade blod skulle jag direkt efter lämnandet träna och det var kass. Så jag har haft som regel att aldrig träna den dagen ja
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 23:33Respect:-)
Respect:-)
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 00:14Själv får jag inte lämna blod trots utmärkta värden. Ah, sköna värld (#)
Själv får jag inte lämna blod trots utmärkta värden. Ah, sköna värld (#)
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 06:20Imponerande, Hassel! (t+)
.....ja, var la jag kallelsen?
Imponerande, Hassel! (t+)
.....ja, var la jag kallelsen?