Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gissar att tävlingen kommer att gå på grusvägarna och inte elljusspåret, spåret är ganska smalt på sina ställen och det är ju rätt många som brukar vara med i den här tävlingen...

hm, nu börjar jag fundera på vart det eg är jag springer..och jo, det är nog på relativt smala vägar, liten smula stig-karaktär..en gång följde jag med bortöver för att sällskapa en backintervall..en större grus/bilväg..hm, det finns nog en del spårmöjlig

I20-milen, var är egentligen start och mål? Om man vill springa 10km, är det från anslagstavlan eller lilla parkeringen vid skogsbrynet eller någon annanstans som det är uppmätt?
De jag frågat förut har själva också undrat. Så om tävlingen går på I20 vill

..jag har bra sprungit "5km" slingan..men börjat där den går in i skogen, vilket förmodligen INTE är den tänkta starten..kapar tiden med flera minuter varje gång jämfört med 5km på löpband dessutom vilket verkar misstänkt 😛 och jag har också frågat! men

Det här året fick jag inga julkort från släktingar/vänner men däremot ett julkort från Blodomloppet! Haha, är det tecken på att man prioriterat fel saker under året som gått? 😉

I vilket fall som helst så står det på kortet att tävlingen ska hållas på I2

haha..ja man kan ju börja undra iaf! 😉

Tja, jag vet inte om jag tyckte att banan ifjol var så kuperad?

Jag är inte heller säker på att jag sprungit den sträckning som BO hålls på..men speciellt backig är inte I20. En liten backe finns det, men den är

Sitter och funderar som mest på vilken distans jag ska satsa på...

5km får det bli för mig. kommit fram till att det är roligast! 🙂

ja, och du ska väl slå sofies tid från förra året Britta? 😉

Vill ju planera träningen lite efter vad jag ska köra...
Ja, det är ju en lämplig distans. Fast o andra sidan har du ju kört vinterutmaningen hela vintern, så det vore ju inte en jätte stor utmaning att ta 10 km heller eller?