Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 17:41Mycket folk på kansliet idag iaf...
Mycket folk på kansliet idag iaf...
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 15:49Jag hann inte reka Torsdag/Fredag och nu är sambon borta i helgen så jag kan inte komma ut förrän på Söndag kväll, troligast cyklar jag bort till I20 och springer milbanan, återkommer isåfall med banprofil.
Jag hann inte reka Torsdag/Fredag och nu är sambon borta i helgen så jag kan inte komma ut förrän på Söndag kväll, troligast cyklar jag bort till I20 och springer milbanan, återkommer isåfall med banprofil.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 08:34Lysande..... hoppas att vi får fint väder på tisdag.
Lysande..... hoppas att vi får fint väder på tisdag.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 13:20Vad ska ni ha för kläder?
Linne och kortbyxor?
Vad ska ni ha för kläder?
Linne och kortbyxor?
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 22:50OK, Mission Accomplished !
Idag tog jag cykeln och trampade bort till I20 för lite seriös rekognoscering, jag sprang i ett väldigt lugnt tempo först 10km banan och sedan 5km banan, kroppen var inte alls inställd på löpning men det var bara att bita ihop,
OK, Mission Accomplished !
Idag tog jag cykeln och trampade bort till I20 för lite seriös rekognoscering, jag sprang i ett väldigt lugnt tempo först 10km banan och sedan 5km banan, kroppen var inte alls inställd på löpning men det var bara att bita ihop,
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 08:08Tackar mycket bra info om loppet känns skönt att veta lite mera.
Tackar mycket bra info om loppet känns skönt att veta lite mera.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:13Men nu blir jag också sugne på att hänga på och ta mig detta lopp.
Tror jag ska ta cykeln dit imorgon och utmana mig med 10km rundan....men kan man efteranmäla sig?
Men nu blir jag också sugne på att hänga på och ta mig detta lopp.
Tror jag ska ta cykeln dit imorgon och utmana mig med 10km rundan.
...men kan man efteranmäla sig?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:16Nej, såg nu att det var fullt och "lapp på luckan" så att säga.
....men ingen kan väl hindra den som just vid denna tidpunkt exakt känner för springa precis denna runda?? =)=)
Nej, såg nu att det var fullt och "lapp på luckan" så att säga.
....men ingen kan väl hindra den som just vid denna tidpunkt exakt känner för springa precis denna runda?? =)=)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:40Fråga om 5km´s banan: Om man springer en sträcka två varv varför liknar de två ej varandra? De når ej samma höjder, t ex.
Fråga om 5km´s banan: Om man springer en sträcka två varv varför liknar de två ej varandra? De når ej samma höjder, t ex.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:57Det är inte riktigt så att man springer 2 varv, det är bara en del av kort del (raksträckan ungefär mitt på banan) av banan som repeteras. Det syns lite halvdåligt på kartan från GPS:en men kanske syns bättre om du kollar kartorna på den officiella hemsid
Det är inte riktigt så att man springer 2 varv, det är bara en del av kort del (raksträckan ungefär mitt på banan) av banan som repeteras. Det syns lite halvdåligt på kartan från GPS:en men kanske syns bättre om du kollar kartorna på den officiella hemsid