Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var galet trångt i början måste jag säga !, jag måste nog tro mer på mig själv och ställa mig längre fram nästa gång... kunde inte springa nåt vidare förrän strax efter 2km, kunde väl hålla tempot hyfsat men det tar på krafterna att kryssa.

Det gick

Karin Ö: Om du går in på min runda från idag så kan du se milbanan i sin helhet, loggad med GPS och där står km markeringarna.

Det var fler som tyckte tidtagningen var knasig, skillde uppemot 30 sekunder tror jag (officiell tid långsammare)

Km markering

Okej, vet inte riktigt hur det ska hjälpa...
Hade dessutom ingen klocka med mig så jag har egentligen bara den officiella tiden att regga...

Officiell tid var 27s sämre än min.. Nu var jag inställd på att sträckan (5km) kunde vara längre så det är bara att se det som ett bra träningspass 🙂

Britta: Sprang också fel, fast pga att det rådde viss förvirring i vår lilla grupp huruvida vi skulle springa 5 eller 10 km. Sen fick jag inte klart för mig vilken av avtagsvägarna var 10 km - trots att det stod sprayat på självaste jäkla marken...

Sorry Karin, det var Britta jag borde skrivit till (jag skyller på utmattning) hon hade sprungit fel och ville kunna lista ut hur långt hon sprungit.

Haha okej 🙂

Jag sprang milen!! Woho!
Det här var ju hur kul som helst, och nu är jag hur trött som helst... Tänk vad lite fler folk i spåret och en lapp på bröstet kan göra 🙂

Men du skulle ju bara springa femman ?, sprang du milen med "fel lapp" eller hur gjorde du ?

(jag spanade efter gröna kendo tröjor men såg inga)

jupp, vi ombestämde oss. En funktionär ropade efter mig men jag la på ett kol och tänkte att jag är alltid så snäll och ordentlig, jag bryter mot den här regeln!

Eller jag menar, jag såg fel... Jag såg inte skylten... Tyckte det kändes långt för att vara