Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:59Grattis alla! Bra jobbat.
Thomas: Jag brukar kalla Britta för Anna, så hon är van...
Grattis alla! Bra jobbat.
Thomas: Jag brukar kalla Britta för Anna, så hon är van...
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:59🙂
Starkt jobbat !
Edit: alltså inte att Ingmari säger fel också, posten kom emellan...
🙂
Starkt jobbat !
Edit: alltså inte att Ingmari säger fel också, posten kom emellan...
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:18Jag tyckte att det var alldeles för trångt i början det blev en hetsjakt för att komma igång, sedan var det en mycket fin bana.
I´be back.
Jag tyckte att det var alldeles för trångt i början det blev en hetsjakt för att komma igång, sedan var det en mycket fin bana.
I´be back.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:55Det var en riktig stämningshöjare igår!
Har inte deltagit i så många lopp innan, men det ökar ju ivarjefall min "jävlar annamma"-förmåga när det så många andra löpare.
Dock så var det ju redigt trångt i början där i skogen ,då det var ganska smal väg.
Kä
Det var en riktig stämningshöjare igår!
Har inte deltagit i så många lopp innan, men det ökar ju ivarjefall min "jävlar annamma"-förmåga när det så många andra löpare.
Dock så var det ju redigt trångt i början där i skogen ,då det var ganska smal väg.
Kä
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:01Ja, dom som promenerade in genom målfållan var duktigt irriterande !
En annan sak jag hakade upp mig på var att folk hade med sig sina hundar, lite lagom hundrädd som man är undrar man ju om hunden är säker i en sådan (troligtvis) ny situtation. Jag spra
Ja, dom som promenerade in genom målfållan var duktigt irriterande !
En annan sak jag hakade upp mig på var att folk hade med sig sina hundar, lite lagom hundrädd som man är undrar man ju om hunden är säker i en sådan (troligtvis) ny situtation. Jag spra
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:13ja..hundarna måste bort från banan! EVENTUELLT i gångklassen att det är ok..sne kanske jag kan tycka att anmälingsstopp borde ha vart efter 5000...eller iaf före 6000..tråkigt at dra gränsen tidigare..men som sagt, det här med att kryssa så funkar ju inte
ja..hundarna måste bort från banan! EVENTUELLT i gångklassen att det är ok..sne kanske jag kan tycka att anmälingsstopp borde ha vart efter 5000...eller iaf före 6000..tråkigt at dra gränsen tidigare..men som sagt, det här med att kryssa så funkar ju inte
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:49Hundar verkar ju inte var någon särskilt bra idé.
Egentligen undrar jag om dessa blandade lopp med löpare, joggare, gångare, stavgångare, barnvagnar och hundar är så lyckade. Kanske man kan ha en löpargrupp och en gång- och hundgrupp eller något sådant?
Hundar verkar ju inte var någon särskilt bra idé.
Egentligen undrar jag om dessa blandade lopp med löpare, joggare, gångare, stavgångare, barnvagnar och hundar är så lyckade. Kanske man kan ha en löpargrupp och en gång- och hundgrupp eller något sådant?
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 00:07För att reda ut krångligheterna med trängsel så tycker jag personligen att dom skulle skicka gångarna åt ett helt annat håll, att ha banan som den var i år förstår jag inte hur dom trodde att det skulle fungera överhuvudtaget. Nu sprang jag själv milen så
För att reda ut krångligheterna med trängsel så tycker jag personligen att dom skulle skicka gångarna åt ett helt annat håll, att ha banan som den var i år förstår jag inte hur dom trodde att det skulle fungera överhuvudtaget. Nu sprang jag själv milen så