Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:59Raderat... jag tar det i PM istället...
Henrik, du har strax ett PM...
Raderat... jag tar det i PM istället...
Henrik, du har strax ett PM...
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:00Gomorron alla Umeålöpare, fint väder för löpning men mindre bra för Picnic efteråt ?
Gomorron alla Umeålöpare, fint väder för löpning men mindre bra för Picnic efteråt ?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:02Ja nu börjar det närma sig...
SKa ladda idag inför folkfesten, men ja picknicken kan ju vara i fara...
Ska nog se över vad jag ska springa i för kläder!
Ja nu börjar det närma sig...
SKa ladda idag inför folkfesten, men ja picknicken kan ju vara i fara...
Ska nog se över vad jag ska springa i för kläder!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:12Lycka till alla ni som skall springa idag!
Bansträckningen ser trevlig ut, gillar skarpt grusvägarna på I20-området, går lätt att hitta rundor allt från 5km-30km där.
Usch vad tävlingssugen man blir, om inte mitt knä spökat under vintern hade jag defini
Lycka till alla ni som skall springa idag!
Bansträckningen ser trevlig ut, gillar skarpt grusvägarna på I20-området, går lätt att hitta rundor allt från 5km-30km där.
Usch vad tävlingssugen man blir, om inte mitt knä spökat under vintern hade jag defini
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:53Ja, NU ska det bli mycket roligt och finfint!!!
Kör Hårt!
Ja, NU ska det bli mycket roligt och finfint!!!
Kör Hårt!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 15:00😉
😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 15:25I hope you will all have a bloody good time, om man säger så!
I hope you will all have a bloody good time, om man säger så!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 18:06Det verkar bli närmast perfekt löparväder !
Jag känner mig hyfsat laddad trots att förberedelserna kunde varit bättre...
Nu tar jag cykeln upp till I20 för mingel med arbetskamraterna och lite uppvärming
Lycka till alla som ska springa !
Det verkar bli närmast perfekt löparväder !
Jag känner mig hyfsat laddad trots att förberedelserna kunde varit bättre...
Nu tar jag cykeln upp till I20 för mingel med arbetskamraterna och lite uppvärming
Lycka till alla som ska springa !
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:18jaa..precis som någon misstänkte så skapade bansträckningen en del förvirring.. iaf hos mig. naturligtvis sprang jag fel just innan 4 km, där korsningen var..någon som kan sätta ut km-markeringarna på kartan? jag sprang "fel" ( alltså dit gånghorden rörde
jaa..precis som någon misstänkte så skapade bansträckningen en del förvirring.. iaf hos mig. naturligtvis sprang jag fel just innan 4 km, där korsningen var..någon som kan sätta ut km-markeringarna på kartan? jag sprang "fel" ( alltså dit gånghorden rörde
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:33Så vad tycker ni om kvällens tillställning?
Personligen tyckte jag det var lite väl trångt till en början, men där banorna delade sig blev det betydligt bättre. Backen efter 6 km var banans utmaning och befrielsen där efter med ett ständigt nerförslut va
Så vad tycker ni om kvällens tillställning?
Personligen tyckte jag det var lite väl trångt till en början, men där banorna delade sig blev det betydligt bättre. Backen efter 6 km var banans utmaning och befrielsen där efter med ett ständigt nerförslut va