Quote from Guest on 15 April 2013, 21:22Fy fan,,,
http://boston.cbslocal.com/live-video/
Fy fan,,,
Quote from Christer Berg on 15 April 2013, 21:32Kan bara hålla med, fy fan!
Man får ändå vara tacksam på så vis att det fanns närvaro av polis och sjukvårdsmöjligheter för att inleda åtgärder omedelbart.
Vem som än ligger bakom kommer få en gigantisk blåslampa i häcken.
Kan bara hålla med, fy fan!
Man får ändå vara tacksam på så vis att det fanns närvaro av polis och sjukvårdsmöjligheter för att inleda åtgärder omedelbart.
Vem som än ligger bakom kommer få en gigantisk blåslampa i häcken.
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 21:58Fruktansvärt
Fruktansvärt
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 21:58sjukt!
sjukt!
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 22:12Så otroligt obegripligt. Varför?
Så otroligt obegripligt. Varför?
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 22:20detdär var ju lite annorlunda... löpning av alla möjliga alternativ till meningsyttrande... eller vad det nu ska föreställa...
detdär var ju lite annorlunda... löpning av alla möjliga alternativ till meningsyttrande... eller vad det nu ska föreställa...
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 22:21Blev också chockad när jag hörde det på nyheterna just. Varför?
Blev också chockad när jag hörde det på nyheterna just. Varför?
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 22:25Karachi, Bagdad, Kabul eller Boston.
Karachi, Bagdad, Kabul eller Boston.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 00:09Fruktansvärt det om har hänt! Tankarna går till de drabbade och anhöriga. Jag skulle själv ha sprungit BM men magsjuka i förra veckan gjorde att jag i torsdags bestämde mig för att inte åka över.
Fruktansvärt det om har hänt! Tankarna går till de drabbade och anhöriga. Jag skulle själv ha sprungit BM men magsjuka i förra veckan gjorde att jag i torsdags bestämde mig för att inte åka över.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 00:11https://www.youtube.com/watch?v=046MuD1pYJg
Första explosionen plus den andra i bakgrunden vid 20-25 sekunder.
Första explosionen plus den andra i bakgrunden vid 20-25 sekunder.