Quote from Christer Berg on 16 April 2013, 12:08Sorgband eller ribbon med BMs logga vore ju en nice touch.
Alternativt att några går ihop och ordnar tröjor och skickar på tryck med något men där är tidsramen obefintlig med tanke på att tröjor måste distribueras och "springas in".
Sorgband eller ribbon med BMs logga vore ju en nice touch.
Alternativt att några går ihop och ordnar tröjor och skickar på tryck med något men där är tidsramen obefintlig med tanke på att tröjor måste distribueras och "springas in".
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 12:13jag uppdaterar inlägget ifall jag hör något mer från SM. 🙁
jag uppdaterar inlägget ifall jag hör något mer från SM. 🙁
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 12:50Som sagt kvinnors rätt till friheten i att springa cykla eller vad som helst är beskuren på många håll; men även att vi känner oss fria att röra oss utan rädsla för t ex bomber, som löpare eller som publik; det är också något man kan göra politik av.
Som sagt kvinnors rätt till friheten i att springa cykla eller vad som helst är beskuren på många håll; men även att vi känner oss fria att röra oss utan rädsla för t ex bomber, som löpare eller som publik; det är också något man kan göra politik av.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 13:29Esk formulerade det bättre än jag:
"Med tanke på att idrotten så ofta är en så stor samlingsplats med relativt litet säkerhetsarbete är det anmärkningsvärt att den varit så skonad från fler attentat.
Ena halvan av förklaringen är att den lyckats hålla s
Esk formulerade det bättre än jag:
"Med tanke på att idrotten så ofta är en så stor samlingsplats med relativt litet säkerhetsarbete är det anmärkningsvärt att den varit så skonad från fler attentat.
Ena halvan av förklaringen är att den lyckats hålla s
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 14:17Frihet är alltid ett politisk relativt begrepp. Fundera över frågan hur du definierar frihet, vad som är frihet för dig i ditt liv, så kommer du förr eller senare till ett politiskt ställningstagande. Friheten för den som vill att resa till USA och vara m
Frihet är alltid ett politisk relativt begrepp. Fundera över frågan hur du definierar frihet, vad som är frihet för dig i ditt liv, så kommer du förr eller senare till ett politiskt ställningstagande. Friheten för den som vill att resa till USA och vara m
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 14:33Löpning kan vara mycket, men inte politik. Inte i mina ögon. Jag kommer heller aldrig ändra åsikt, löpning är för mig en fristad och besmutsas den finns det inget rent och vackert kvar. Därför släpper jag aldrig tanken att löpningen är fri från diskrimine
Löpning kan vara mycket, men inte politik. Inte i mina ögon. Jag kommer heller aldrig ändra åsikt, löpning är för mig en fristad och besmutsas den finns det inget rent och vackert kvar. Därför släpper jag aldrig tanken att löpningen är fri från diskrimine
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 14:57Spring väl!
Men det jag menar är att just den känslan av frihet, att vara fri är det som provocerar en del.
Andra provoceras av ett öppet samhälle utan fruktan.
Att människor möts och ser varandra.Rädsla och avund gör konstiga saker med folk.
Spring väl!
Men det jag menar är att just den känslan av frihet, att vara fri är det som provocerar en del.
Andra provoceras av ett öppet samhälle utan fruktan.
Att människor möts och ser varandra.
Rädsla och avund gör konstiga saker med folk.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 15:59Här i London kör de maran som vanligt, fast Scotland Yard och Met police jobbar väl lite extra frenetiskt just i år efter Boston....
http://www.guardian.co.uk/sport/2013/apr/16/boston-london-marathon-go-ahead
Här i London kör de maran som vanligt, fast Scotland Yard och Met police jobbar väl lite extra frenetiskt just i år efter Boston....
http://www.guardian.co.uk/sport/2013/apr/16/boston-london-marathon-go-ahead
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 16:02Breivik typ, religiös fanatiker eller politisk extremism. De är alla ute efter samma sak. De vill sprida fruktan.
Sådana här händelser kan antingen söndra eller förena och det är upp till oss alla att se till att de inte vinner just vår rädsla.
Breivik typ, religiös fanatiker eller politisk extremism. De är alla ute efter samma sak. De vill sprida fruktan.
Sådana här händelser kan antingen söndra eller förena och det är upp till oss alla att se till att de inte vinner just vår rädsla.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 16:49Björn Ulvaeus var väl inte helt klockren i sin kommentar här…
http://www.dagensps.se/artiklar/2013/04/16/37453670/index.xmlJag springer f ö mer än gärna SM eller GV med sorgband för att visa sympati med de drabbade.
Björn Ulvaeus var väl inte helt klockren i sin kommentar här…
http://www.dagensps.se/artiklar/2013/04/16/37453670/index.xml
Jag springer f ö mer än gärna SM eller GV med sorgband för att visa sympati med de drabbade.