Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 10:35Det är så hemskt, för löpning är ju opolitiskt. Löpning är frihet.
Det är så hemskt, för löpning är ju opolitiskt. Löpning är frihet.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 10:36Men frihet är politiskt.
Men frihet är politiskt.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 11:08Jaså? Vilken politisk åskådning ligger löpningen närmast då?
Jaså? Vilken politisk åskådning ligger löpningen närmast då?
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 11:23i kina kunde inte kvinnor springa ute för... så löpning för män har kanske alltid var en självklarhet, men inte för kvinna där det är en politisk frågan
i kina kunde inte kvinnor springa ute för... så löpning för män har kanske alltid var en självklarhet, men inte för kvinna där det är en politisk frågan
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 11:24Vid Atlanta-OS var det en inföding som sprängde en bomb, vill minnas att en person dog av en hjärtattack.
Vid Atlanta-OS var det en inföding som sprängde en bomb, vill minnas att en person dog av en hjärtattack.
Quote from Christer Berg on 16 April 2013, 11:42Rent spontant skulle jag säga att det här är ett verk av externa idioter som du kallar det, Annica.
Fokus är mjuka mål, dvs löpare och publik i det här fallet och närvaron av massmedia resulterar i utkabling över hela världen inom några sekunder.
Om så
Rent spontant skulle jag säga att det här är ett verk av externa idioter som du kallar det, Annica.
Fokus är mjuka mål, dvs löpare och publik i det här fallet och närvaron av massmedia resulterar i utkabling över hela världen inom några sekunder.
Om så
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 11:54hej,
ser min mejlväxing med SMHej Shamala!
Det är för tidigt att säga exakt vad vi kommer att göra, men självklart finns frågan på bordet.
Mvh
David
---------------------------------------------------------David Fridell
Stockholm Marathon Grup
hej,
ser min mejlväxing med SM
Hej Shamala!
Det är för tidigt att säga exakt vad vi kommer att göra, men självklart finns frågan på bordet.
Mvh
David
---------------------------------------------------------
David Fridell
Stockholm Marathon Grup
Quote from Ulrika Ekelund on 16 April 2013, 11:59Yttrande från GöteborgsVarvet med anledning av händelserna i samband med Boston Marathon
Våra tankar går till drabbade, anhöriga och arrangören av Boston Marathon. Löpning förenar och det som hänt är mycket tragiskt. Det är fruktansvärda bilder som når o
Yttrande från GöteborgsVarvet med anledning av händelserna i samband med Boston Marathon
Våra tankar går till drabbade, anhöriga och arrangören av Boston Marathon. Löpning förenar och det som hänt är mycket tragiskt. Det är fruktansvärda bilder som når o
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 12:00Sorgband på armen för att hedra offren vore passande.
Sorgband på armen för att hedra offren vore passande.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 12:02ju Annica,
något sånt kan väl SM erbjuda till de som vill,...
får se....
ju Annica,
något sånt kan väl SM erbjuda till de som vill,...
får se....