Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 22:33Låter bra Liselott - då ska jag läsa där .....:-)
Låter bra Liselott - då ska jag läsa där .....:-)
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 16:01Vi är ett gäng från Lunds lasaretts IF som varit i Portugal två ggr. Helt underbart och kan varmt rekommenderas. Gå in på vår hemsida där kan man läsa o hur vi hade det 2007 med massor av bilder. www.llif.org/lopning.htm Klicka sedan på ruriken "vad gör
Vi är ett gäng från Lunds lasaretts IF som varit i Portugal två ggr. Helt underbart och kan varmt rekommenderas. Gå in på vår hemsida där kan man läsa o hur vi hade det 2007 med massor av bilder. http://www.llif.org/lopning.htm Klicka sedan på ruriken "vad gör
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 16:29Tack Anki 🙂
Ska bli kul att läsa och kolla på bilder (L)
Tack Anki 🙂
Ska bli kul att läsa och kolla på bilder (L)
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 17:21Nu ska länken funka. Lyckades inte få direkt till pdf-filen så den får man själv klicka sig fram till.
Nu ska länken funka. Lyckades inte få direkt till pdf-filen så den får man själv klicka sig fram till.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 17:50För en lite längre bootcamp än en helg kan jag rekommendera att ta in på WMC Camp på Koh Samui och svettas 2,5-5 timmar om dagen med thaiboxningsträning och löpning. Det är klart svårslaget i alla fall om aktiviteterna var mindre viktiga.
För en lite längre bootcamp än en helg kan jag rekommendera att ta in på WMC Camp på Koh Samui och svettas 2,5-5 timmar om dagen med thaiboxningsträning och löpning. Det är klart svårslaget i alla fall om aktiviteterna var mindre viktiga.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 23:51Jag var också med man och dotter i Portugal i våras... jag hade träningspension och provade på allt som tänkas kan och mannen som är mer asocial hade barnansvar och sprang själv i skogarna när jag inte var upptagen! Vi hade alla en härlig vecka och var my
Jag var också med man och dotter i Portugal i våras... jag hade träningspension och provade på allt som tänkas kan och mannen som är mer asocial hade barnansvar och sprang själv i skogarna när jag inte var upptagen! Vi hade alla en härlig vecka och var my
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 22:19Jag provade i dag att locka med maken till Portugal lägret , skönmålade upp perfekta bilder hahaha så jag får åka men han är svårt flirtad.
Jag vill jag vill......
Jag provade i dag att locka med maken till Portugal lägret , skönmålade upp perfekta bilder hahaha så jag får åka men han är svårt flirtad.
Jag vill jag vill......