Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 20:28Näe, Borg funkar inte mig heller... :-/
Ibland tänker jag att istället för att såga en idé så kanske man kan återvinna idén gm att tänka på nåt annat sätt istället.
Man tycker att den som vill använda Borgskalan (t.ex. Lady G) borde kunna få den juster
Näe, Borg funkar inte mig heller... :-/
Ibland tänker jag att istället för att såga en idé så kanske man kan återvinna idén gm att tänka på nåt annat sätt istället.
Man tycker att den som vill använda Borgskalan (t.ex. Lady G) borde kunna få den juster
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 11:22Jag kör själv med borgskalan för att skatta ansträngningen under mina pass. Jag gör följande.
-Under pass
Låt oss ta ett 45 min steady-state pass som exempel. Jag startar pulsklockan vid start och börjar springa. Efter ~20 min drar jag ett lap (för att
Jag kör själv med borgskalan för att skatta ansträngningen under mina pass. Jag gör följande.
-Under pass
Låt oss ta ett 45 min steady-state pass som exempel. Jag startar pulsklockan vid start och börjar springa. Efter ~20 min drar jag ett lap (för att
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 11:29Inte 6 + 0.85(20 - 6) ~= 18?
Redigering: ser på Wikipedia att det inte är så.
Inte 6 + 0.85(20 - 6) ~= 18?
Redigering: ser på Wikipedia att det inte är så.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 11:32Den är tyvärr inte linjär 🙂
Den är tyvärr inte linjär 🙂