Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBort bra - hem pest......
You need to log in to create posts and topics.

så jäkla tråkigt att se samma buske varje gång. Men sen också bra för då vet jag hur långt det är kvar och var jag ska lägga in stöten.
Blir dock lätt uttråkad.

Tycker inte heller om att springa samma sträcka hem som jag sprungit ut. Det går mycket tyngre hem......kanske bara inbillning.
Försöker att hitta alternativ till hemvägen.
//GW

För mig är det olika dagar. Ibland har jag inga problem alls med att springa samma väg tillbaka, men vissa dagar är det skitjobbigt.
När jag springer tävling, intervallpass eller snabbdistans betyder miljön mindre än på långpassen. Kanske handlar det om v

Ibland är det ju lättare hem. Speciellt när man är lite seg i kroppen först, sedan efter 30min så börjar man vakna till lite mer, allt blir lättare. Och därför blir det lättare att röra sig.

Anders: en liten havsörings-rackare som fick simma ut i sundet igen.

Jo, jag springer också "runt" när det finns möjlighet. Men som nu "hamn till hamn" så har man inte mycket att välja på om man inte vill bli mos på motorvägen. Och då kvarstår problemet=

Hmmm... Fram och tillbaka-fenomenet har jag itne problem med. Tycker egentligen bara det är skönt. När man vänder, vet man ju att minst halva vägen är avklarad (trist i och för sig på Åland Marathon där jag var totalt slut när det vände efter halva... TUN

Que???Statistiken??? 😉 ja låter som en ursäkta uttrycket, en typisk killgrej att föra statistik på allt..

Statistik är ju kul när det gäller träning - i alla fall de perioder när man lyckas träna regelbundet och man ser hur man gör framsteg.

alright Mia!

Jo, jag menar - tiden per kilometer kan ju variera beroende på hur banan ser ut. Springer du alltid samma runda kan du lätt mäta och se var du tappar, och därmed jobba med bristerna. Dessutom är det jäkligt kul att se sin form växa fram, jäm

Jag gillar statistik och diagram! Va gör vi annars här på funbeat? 🙂
Härligt att se en översikt av hur man förbättras!