Quote from Funbeat user on 22 February 2007, 21:07På tal om förbättringar, förbättrade tiden på simninge (1km) med en minut idag 😀 kändes jättehärligt. Väldigt härligt att dela upp det i ettapper. Det är 40 längder, delar det i 5 per etapp, så blir det 8 etapper. Går rätt fort att simma 5 längder, det ä
På tal om förbättringar, förbättrade tiden på simninge (1km) med en minut idag 😀 kändes jättehärligt. Väldigt härligt att dela upp det i ettapper. Det är 40 längder, delar det i 5 per etapp, så blir det 8 etapper. Går rätt fort att simma 5 längder, det ä
Quote from Linda Ryen on 23 February 2007, 07:24Jag kan se många fler anledningar varför man är på funbeat men det behöver vi inte gå in på....såg framför mig bara en kille som redovisa veckans träning med overhead o massa staplar o diagram och så på fredagkvällen inför familjen...GAHHH!!! Gud hjälpe o
Jag kan se många fler anledningar varför man är på funbeat men det behöver vi inte gå in på....såg framför mig bara en kille som redovisa veckans träning med overhead o massa staplar o diagram och så på fredagkvällen inför familjen...GAHHH!!! Gud hjälpe o
Quote from Linnea Persson on 23 February 2007, 08:20Istället för de hemska semesterbilderna på diabild kanske 🙂
Istället för de hemska semesterbilderna på diabild kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 08:30Hihi Mia, ser PP-presentationen framför mig ... hu!
Hihi Mia, ser PP-presentationen framför mig ... hu!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 23 February 2007, 10:19Hoppas att du inte tänkte på mitt skäggiga ansikte då, Mia!?! 🙂
Nog för att jag för lite statistik då och då men en fullständig vanvetting är jag inte...
Hoppas att du inte tänkte på mitt skäggiga ansikte då, Mia!?! 🙂
Nog för att jag för lite statistik då och då men en fullständig vanvetting är jag inte...
Quote from Linda Ryen on 23 February 2007, 10:50Skönt o höra Kristoffer...:-) Men statistik kan både vara bra o dåligt beroende på hur den används
Skönt o höra Kristoffer...:-) Men statistik kan både vara bra o dåligt beroende på hur den används