Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBröstsmärtor
You need to log in to create posts and topics.

Ja men är det inte så att man kan komma åt dem med samma typ av stretch så vet jag inte vad jag har lärt mig i skolan. Du kan ju strecha i olika lägen med armen.

Jag har samma problem som Belinda beskriver. Jag har haft det i ganska många månader nu. Har beställt tid till en läkare som jag ska besöka nästa vecka. Jag kan återkomma med information då...
Jag tror dock inte att det är något "farligt". Jag får ex int

Daniel: Va bra att du beställt tid hos läkaren. Återkom gärna med info om hur det gick så man kan utesluta något farligt. Hoppas det går bra för dig :o)

Belinda: Du har inga problem med ryggen då? Det kan vara det som spökar. När du springer så bildas stötar och har man ryggproblem så kan det "aktiveras" av att springa. Om det nu är det, så rekomenderar jag styrketräning eller simma.

Jo, jag har en whiplashskada som gör att jag är stel i bröstryggen och överrörlig i nacken. Har gått hos sjukgymnast i ca 3-4 år för det. Hm, att det ska sabba så mycket.

Belinda, jag bruka få ont precis där med när jag överaqnstränger mig men så tar jag inderal hjärtklappningstablett då bruka smärtan försvinna

Idag när jag var ute och joggade fick jag hemskt ont men fortsatte springa. Det slutade efter ett tag men kom tillbaka lite senare. Upplevde det som att det gjorde ondare nerför. Men igår när jag sprang så kom det efter att jag sprungit ca 150 m uppför. V

Det låter precis som det jag har. Jag har en tid till läkaren i morgon. Ska bli intressant.
Jag kanske kan trösta dig lite med att det med stor sannorlikhet inte är hjärtat.
Testa att cykla några km så fort du bara kan och då kommer du antagligen inte a

Kalas Daniel. Jag var ute och gick idag och fick bröstsmärtor efter ca 10 min. Det är ju inte direkt krävande att strosa sakta så nåt fel är det ju. Får se hur det känns idag när jag ska boxas. Vi hörs imorgon. Sköt om dig tills dess.

belinda jag får ont jämt i hjärttrakten med,hög puls så äter hjärtklappningstabletter