Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBröstsmärtor
You need to log in to create posts and topics.

Hur märker hon att hon har läckage på klaffen?

Förr eller senare ska man dö, men först vill jag ställa upp på Veteran VM 🙂

Hon började få yrselattacker och hjärtklappning och/eller oregelbunden hjärtrytm när hon var ute och bara gick lite... då gick de igenom henne grundligt och hittade till slut läckaget. Nu får hon blodtryckssänkande medicin vilket har tagit bort problemet,

OK. Nåt sånt får jag inte bortsett från att jag kan bli yr om jag reser mig upp plötsligt.
Det var i samband med att jag svimmade av ett blodtrycksfall som de undersökte mig och hittade en klaff för lite. Fö påstod de att jag var frisk som en nötkärna.

För att det är blodförtunnande tror jag och på något vis så får det läckaget att bli mindre? Mycket förvirrande om du frågar mig, men funkar gör det uppenbarligen för hon har inte fått något "anfall" på snart ett halvår. (t+)

jag får ta hjärtklappningstabletter för jag har så många hjärtklappningar och bröstont jag med

Sprang igår och fick tillbaka smärtan som Belinda S beskiver. Någon som har lyckat bli av med det?
Själv var det länge sedan jag kände det. Men igår så körde jag ett lite snabbare pass med lätta skor på asfalt. Undrar om själva stötarna mot asfalten kan b