Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBra cykelaffär i Göteborg?
You need to log in to create posts and topics.

+1

Kan bara hålla med om att Sportspec på Mölndalsvägen är grymt trevliga och duktiga. Köpte min cykel där i våras och har varit väldigt nöjd med deras bemötande.

Sportspec går jag bara till i undantagsfall. De låg nästan konsekvent 10% över rekommenderade utpriser för något år sedan och jag har inte hört något om att det skulle vara bättre nu. De ligger på en 2:a (av 5) i betyg på Happy.
http://happymtb.org/forum/

På Sportspec gäller det att ha tur, ibland har de bra rea där (jag köpte ett par fina cykelbyxor 400kr billigare där än hos Cykelcity). På CC gäller det att ha tur med expediten om man har några frågor; några av dem är snorkiga så det heter duga och andra

Hej Nina! 😉

Jag köpte min racer på Bikeplace. Jag är helt kär i den! (H:)
Var runt i stan och kikade på massor av cyklar men hittade ingen jag gillade. Cykelcity hade bara en cykel att välja på om man ville ha en "billig" cykel. Jag är inte riktigt med

Jag har blivit bra bemött på Åkes cykel o sport på Hisisngen.

Cykelcity......om man har stålarna!

Bikeplace (t+) bra hjälp, priser och god service

Åkes Cykel och Sportservice var bra för mig, är helt grön på detta med cykel och fick bra hjälp

Jag har köpt cykel på både Cykelcity, Bikeplace, Sportsson och Sportspec.

Bedömer dom såhär.

Cykelcity: Köpte en Columbus racer av dom. Ruskigt bra på detta med justeringar och storlek. Är ett gäng "äkta" cyklister så de vet vad de pratar om. Man får äv