Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:29Tyson är grym.
Tyson är grym.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 10:22Jag tycker du ska kolla in Sävedalens cykelbutik Sportab, riktigt trevlig och kunnig personal som du dessutom kan cykla tillsammans med om du kommer på deras träningar.
De andra butikerna är också bra, men det gäller att ha tur och råka på någon av deras
Jag tycker du ska kolla in Sävedalens cykelbutik Sportab, riktigt trevlig och kunnig personal som du dessutom kan cykla tillsammans med om du kommer på deras träningar.
De andra butikerna är också bra, men det gäller att ha tur och råka på någon av deras
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 17:32bor i sävedalen och köpte min citybike där. Ung men kunnig och intresserad personal. Racern är köpt på cykelcity. Alltid haft tur att få bra hjälp där. Cykelspec hade jävligt dryg personal när exet skulle köpa sin. Det blev lite väl mkt lilla gumman bemöt
bor i sävedalen och köpte min citybike där. Ung men kunnig och intresserad personal. Racern är köpt på cykelcity. Alltid haft tur att få bra hjälp där. Cykelspec hade jävligt dryg personal när exet skulle köpa sin. Det blev lite väl mkt lilla gumman bemöt