Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBra cykelaffär i Göteborg?
You need to log in to create posts and topics.

Jag körde från Malmö till Lindome igår och passade på att göra en sväng in till Cykelmagneten. Jag har velat ha ytterligare en Brooks sadel och tänkte lagra upp en uppsättning Speedway klossar ifall, ifall.

Det är så tacksam att kunna gå in i en butik oc

Kul med lite större yta - det är rätt trångt i den gamla lokalen. Lite snabbare att bara stanna till om man behöver något snabbt också.

Enda "nackdelen" är väl att han kommer att rymma mer godsaker... 😉

Den nuvarande butiken är dock rätt packad...

Låter ju super med större butik.Är på tok för trångt för att kunna få en överblick över cyklarna. 🙂

Cykelcity är ju jäkligt bra och kunniga. Men av någon anledning så har de lyckats skaffa de mest högfärdiga och otrevliga anställda. Särskilt om man inte kan något om cyklar. Jag rekommenderar det inte som första cykelaffär.... Dom har som en annan skribe

En annan rekommendation är så klart Jungmarks cykel och sport vid Eklanda torg. Jungmark själv är en förbannat tjurig gubbe, men kan cykel som ingen annan i det här landet. Han är mer eller mindre en gud på det där... Om personkemin funkar, vilket den int

Per Einar, det är nog en överdrift att säga att CykelCity "luras" bara för att de såg några andra saker som behövde åtgärder och tog för givet att du ville ha en välfungerande cykel.

Själv hade jag varit tacksam att de såg några problemkällor och passade

+1 på Henrikssons Cykel i Borås. Kunnig personal med serviceintresse. Har fått många goda råd där, och bra servad cykel.

Bike Tyson i Kungsbacka är ju också ett trevligt alternativ.

(t+) till Bike Tyson (Lasse Tauson). Köpte min senaste cykel där ... och hjul ... Mycket bra butik och service.