Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 19:23Jag körde från Malmö till Lindome igår och passade på att göra en sväng in till Cykelmagneten. Jag har velat ha ytterligare en Brooks sadel och tänkte lagra upp en uppsättning Speedway klossar ifall, ifall.
Det är så tacksam att kunna gå in i en butik oc
Jag körde från Malmö till Lindome igår och passade på att göra en sväng in till Cykelmagneten. Jag har velat ha ytterligare en Brooks sadel och tänkte lagra upp en uppsättning Speedway klossar ifall, ifall.
Det är så tacksam att kunna gå in i en butik oc
Quote from Lars Mörrby on 23 August 2011, 20:47Kul med lite större yta - det är rätt trångt i den gamla lokalen. Lite snabbare att bara stanna till om man behöver något snabbt också.
Kul med lite större yta - det är rätt trångt i den gamla lokalen. Lite snabbare att bara stanna till om man behöver något snabbt också.
Quote from ellen olsson on 23 August 2011, 20:51Enda "nackdelen" är väl att han kommer att rymma mer godsaker... 😉
Den nuvarande butiken är dock rätt packad...
Enda "nackdelen" är väl att han kommer att rymma mer godsaker... 😉
Den nuvarande butiken är dock rätt packad...
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 22:22Låter ju super med större butik.Är på tok för trångt för att kunna få en överblick över cyklarna. 🙂
Låter ju super med större butik.Är på tok för trångt för att kunna få en överblick över cyklarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 09:39Cykelcity är ju jäkligt bra och kunniga. Men av någon anledning så har de lyckats skaffa de mest högfärdiga och otrevliga anställda. Särskilt om man inte kan något om cyklar. Jag rekommenderar det inte som första cykelaffär.... Dom har som en annan skribe
Cykelcity är ju jäkligt bra och kunniga. Men av någon anledning så har de lyckats skaffa de mest högfärdiga och otrevliga anställda. Särskilt om man inte kan något om cyklar. Jag rekommenderar det inte som första cykelaffär.... Dom har som en annan skribe
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 09:41En annan rekommendation är så klart Jungmarks cykel och sport vid Eklanda torg. Jungmark själv är en förbannat tjurig gubbe, men kan cykel som ingen annan i det här landet. Han är mer eller mindre en gud på det där... Om personkemin funkar, vilket den int
En annan rekommendation är så klart Jungmarks cykel och sport vid Eklanda torg. Jungmark själv är en förbannat tjurig gubbe, men kan cykel som ingen annan i det här landet. Han är mer eller mindre en gud på det där... Om personkemin funkar, vilket den int
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:18Per Einar, det är nog en överdrift att säga att CykelCity "luras" bara för att de såg några andra saker som behövde åtgärder och tog för givet att du ville ha en välfungerande cykel.
Själv hade jag varit tacksam att de såg några problemkällor och passade
Per Einar, det är nog en överdrift att säga att CykelCity "luras" bara för att de såg några andra saker som behövde åtgärder och tog för givet att du ville ha en välfungerande cykel.
Själv hade jag varit tacksam att de såg några problemkällor och passade
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:27+1 på Henrikssons Cykel i Borås. Kunnig personal med serviceintresse. Har fått många goda råd där, och bra servad cykel.
+1 på Henrikssons Cykel i Borås. Kunnig personal med serviceintresse. Har fått många goda råd där, och bra servad cykel.
Quote from ellen olsson on 24 August 2011, 20:19Bike Tyson i Kungsbacka är ju också ett trevligt alternativ.
Bike Tyson i Kungsbacka är ju också ett trevligt alternativ.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:19(t+) till Bike Tyson (Lasse Tauson). Köpte min senaste cykel där ... och hjul ... Mycket bra butik och service.
(t+) till Bike Tyson (Lasse Tauson). Köpte min senaste cykel där ... och hjul ... Mycket bra butik och service.