Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 19:39Jaha, det har jag aldrig hört. Jag har alltid kallat det vätskeblåsa.
Jaha, det har jag aldrig hört. Jag har alltid kallat det vätskeblåsa.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 21:15Karin: Här har det tidigare använts som samlingsnamn som jag uppfattar det. Eftersom du påpekade det kollade jag och Osprays blåsa heter "hydraform reservoir". Den är lite speciell, för den innehåller utöver blåsan också en böjd skiva i hårdplast som håll
Karin: Här har det tidigare använts som samlingsnamn som jag uppfattar det. Eftersom du påpekade det kollade jag och Osprays blåsa heter "hydraform reservoir". Den är lite speciell, för den innehåller utöver blåsan också en böjd skiva i hårdplast som håll
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 12:32Karin: Hur står Talon 33 emot väta? Klarar den en regnskur eller måste man ha extra regnskydd? Går ryggsvetten igenom materialet och in i säcken?
Karin: Hur står Talon 33 emot väta? Klarar den en regnskur eller måste man ha extra regnskydd? Går ryggsvetten igenom materialet och in i säcken?