Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBra hörlurar för träning?
You need to log in to create posts and topics.

Nu är jag trött på att hörlurarna trillar ur öronen var och varannan minut under löpturerna. Det som annars vore rena njutningen blir bara störningsmoment.

Därför undrar jag om någon har tips på bra hörlurar som fungerar fint vid löpning? De jag har nu

Nu är jag inte hemma så jag kan inte se vad dom heter, men jag köpte dom i alla fall på Elgiganten för runt 150 spänn, och det är gummigrejer som man liksom trär bakom örat, om du förstår hur jag menar haha.

Dom sitter kanonbra vid löpturer, är jättenöj

Billigaste tipset: Kör pannband, Anna!

Ja Apples vita blir halkiga när man svettas om öronen. Nu har jag ett par in-ear Sennheiser CX300 som sitter bra. Dels för att remmen går runt nacken, dels för att dom helt enkelt har bra grepp i mina öron!
Sök annars på Webhallen efter Sennheiser, dom ha

Maria, det funkar inte. Har pannband men de åker ut likförbannat. Måste ha konstiga öron eller nåt =) Mina inear från koss åker ur ännu fortare trots att de väl ska vara bättre.

Sådär med bakom öronen verkar ju smart, men inte att det ska göra ont 🙁

Jag är också på jakt efter nya, har kämpat på länge nu med pannband och fan och hans moster men nu är jag apless på att de där hörlurarna lever sitt eget liv..... Har själv en iRiver N11 men har ingen aning om hur man faktiskt byter lurar, de är som inbyg

Jag har gett upp in-earlurar för jag har inte hittat några lurar som sitter kvar i mina öron. Jag springer någon gång med mina Koss portapro som jag gillar. Annars har jag lärt mig springa utan musik... men det blir trist på långpassen ibland.

Jag kör typ alltid med mina KOSS Porta Pro och i nödfall funkar de vita iPod-hörlurarna faktiskt för mig. De åker inte ur förrän efter nån timme och så länge springer jag inte än. KOSS-hörlurarna sitter som berget hur länge man än har dem på. 🙂

Det hä

Jag har haft samma problem - det har väl de flesta med Ipod stdlurar.
Jag fick ett par Sennheiser PMX 70 Sport av min son och de funkar PERFEKT! De är en båge i nacken med en "kringla" runt resp. öra och på toppen - endast en sladd! Den går in i bågen vid

Jag har samma typ som Jenny, men har ingen aning om vad de heter.. Funkar bra iaf!