Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 21:06Avant PlugIn 129 kr från NetonNet, fungerar jättebra för mig... bra med tre olika storlekar så man kan prova sig fram. Finns även extra "kuddar" att köpa till.
Avant PlugIn 129 kr från NetonNet, fungerar jättebra för mig... bra med tre olika storlekar så man kan prova sig fram. Finns även extra "kuddar" att köpa till.
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 21:28Köpte ett par såna hörlurar i dag, faktiskt, av märket Philips. SHS8000 heter modellen. Testade bara snabbt med min lilla radio, men de var riktigt bra. Sitter som gjutna!
Köpte ett par såna hörlurar i dag, faktiskt, av märket Philips. SHS8000 heter modellen. Testade bara snabbt med min lilla radio, men de var riktigt bra. Sitter som gjutna!
Quote from Eric Jacobsson on 4 March 2008, 08:53Jag hade enorma hörlursproblem igår när jag var ute och joggade 🙁 Mina var i plugget så jag lånade min sambos, av den där typen som man klämmer ihop och stoppar in i öronen, med tanken att de ska utvidga sig och sen sitta kvar. Jag spenderade fem minuter
Jag hade enorma hörlursproblem igår när jag var ute och joggade 🙁 Mina var i plugget så jag lånade min sambos, av den där typen som man klämmer ihop och stoppar in i öronen, med tanken att de ska utvidga sig och sen sitta kvar. Jag spenderade fem minuter
Quote from Camilla Höög on 4 March 2008, 09:01Koss PortaPro fungerar till allt. Enkel båge över huvudet "the old school way".
Koss PortaPro fungerar till allt. Enkel båge över huvudet "the old school way".
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 10:17ingen som använder heltäckande lurar? alltså sådana som sluter kring hela örat. de är bättre ljudmässigt eftersom man inte riskerar hörselskador på samma sätt som med sådana lurar man petar in, men man ska nog inte springa där det är mycket trafik efterso
ingen som använder heltäckande lurar? alltså sådana som sluter kring hela örat. de är bättre ljudmässigt eftersom man inte riskerar hörselskador på samma sätt som med sådana lurar man petar in, men man ska nog inte springa där det är mycket trafik efterso
Quote from Camilla Höög on 4 March 2008, 14:22Heltäckande är inte bra av just den anledningen att man hör väldigt dåligt vad som händer runt om. Blir oftast också tyngre.
Heltäckande är inte bra av just den anledningen att man hör väldigt dåligt vad som händer runt om. Blir oftast också tyngre.
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 17:09Heltäckande = svettigt!
Och mycket mera så om man tränar.
Heltäckande = svettigt!
Och mycket mera så om man tränar.
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 18:32Jag kör med ett par D-Jays när jag springer. Det är ett par vanliga in-ears med grymt ljud, men med finessen att man kan kan justera var sladdarna från hörlurarna ska gå ihop, dvs storleken på Y:et. Jag brukar lägga sladdarna bakåt och dra åt dem i nacken
Jag kör med ett par D-Jays när jag springer. Det är ett par vanliga in-ears med grymt ljud, men med finessen att man kan kan justera var sladdarna från hörlurarna ska gå ihop, dvs storleken på Y:et. Jag brukar lägga sladdarna bakåt och dra åt dem i nacken
Quote from Albert Norlén on 5 March 2008, 15:21På vintern har jag ett par vanliga proppar som jag stoppar i öronen och spänner fast med mössan. När sommaren har anlänt så använder jag dessa http://www.radars.se/product/philips_shs_8000-331136.html fungerar utmärkt.
På vintern har jag ett par vanliga proppar som jag stoppar i öronen och spänner fast med mössan. När sommaren har anlänt så använder jag dessa http://www.radars.se/product/philips_shs_8000-331136.html fungerar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 5 March 2008, 15:24Jag tror jag ska köra på din variant Anders, med en enkel båge. Har insett efter långt tragglande med diverse "plug-ins" att mina öron nog inte är gjorda för sådana prylar.... Båge is the shit!
Jag tror jag ska köra på din variant Anders, med en enkel båge. Har insett efter långt tragglande med diverse "plug-ins" att mina öron nog inte är gjorda för sådana prylar.... Båge is the shit!