Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 07:44Jag vet att de flesta i den här generationen tror att man måste ha musik i öronen hela tiden, men det går faktiskt utmärkt att leva utan. Som en bonus får man även koll på den omgivande trafiken, och kan hantera den på rätt sätt. Man får också höra trevli
Jag vet att de flesta i den här generationen tror att man måste ha musik i öronen hela tiden, men det går faktiskt utmärkt att leva utan. Som en bonus får man även koll på den omgivande trafiken, och kan hantera den på rätt sätt. Man får också höra trevli
Quote from Lotta Lindström on 25 February 2008, 08:22Finns inte mycket av varken trafik eller fågelsång på mitt löpband. 😉 Däremot spelar gymet dålig musik som jag inte vill lyssna på. Så länge jag springer inomhus kommer jag ha musik i öronen. Får se hur det bli när jag flyttar ut.
Finns inte mycket av varken trafik eller fågelsång på mitt löpband. 😉 Däremot spelar gymet dålig musik som jag inte vill lyssna på. Så länge jag springer inomhus kommer jag ha musik i öronen. Får se hur det bli när jag flyttar ut.
Quote from Fredric Lagerström on 25 February 2008, 08:38Rasmus: Dom små rören el konerna du pratar om finns väl och kallas In-ear lurar?
Rasmus: Dom små rören el konerna du pratar om finns väl och kallas In-ear lurar?
Quote from Olof Robertson on 25 February 2008, 10:54Man ska vara rädd om sina öron! 🙂 Inte skapa hörlurar som man kan trycka in hur långt som helst, ajajaj! Kan fördärva mkt genom såna saker, liksom med tops för långt in.
Hade inte kvar min förpackning, men den var i alla fall lila vet jag, och det är
Man ska vara rädd om sina öron! 🙂 Inte skapa hörlurar som man kan trycka in hur långt som helst, ajajaj! Kan fördärva mkt genom såna saker, liksom med tops för långt in.
Hade inte kvar min förpackning, men den var i alla fall lila vet jag, och det är
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 11:02Ett tips från hörlurscoachen är att hålla sig borta från Koss Plugins. Kuddarna man trycker in i örongången sitter på ett smalt plaströr som kan orsaka en del skada.. Vet inte om de har ändrat designen, men jag kan rekommendera Sennheisers CX-300, det är
Ett tips från hörlurscoachen är att hålla sig borta från Koss Plugins. Kuddarna man trycker in i örongången sitter på ett smalt plaströr som kan orsaka en del skada.. Vet inte om de har ändrat designen, men jag kan rekommendera Sennheisers CX-300, det är
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 11:05Utan in-ear hade jag aldrig kunnat ha min egna musik när jag är på löpbandet. Har provat säkert tjugo olika andra varianter och de sitter inte ens kvar när jag går lite försiktigt. Dock är jag extremt försiktig med volymen.
Såna där med en krokig grej r
Utan in-ear hade jag aldrig kunnat ha min egna musik när jag är på löpbandet. Har provat säkert tjugo olika andra varianter och de sitter inte ens kvar när jag går lite försiktigt. Dock är jag extremt försiktig med volymen.
Såna där med en krokig grej r
Quote from Olof Robertson on 25 February 2008, 11:12Anne Marie: fick inte heller prova, men dessa kostade 150 kr och tänkte, att så fel kan det inte bli 🙂 Så jag testade och blev glad! Köp och testa, passar dom inte dig så kan du säkert sälja dom vidare här (H)
Anne Marie: fick inte heller prova, men dessa kostade 150 kr och tänkte, att så fel kan det inte bli 🙂 Så jag testade och blev glad! Köp och testa, passar dom inte dig så kan du säkert sälja dom vidare här (H)
Quote from Mikael Lundholm on 25 February 2008, 11:41Jag har ett par lurar som medföljde min mobiltelefon Nokia 5500, och de är helt perfekta. Sitter som berget med byglar bakom öronen och har aldrig ens haft
en tendens att ramla av. Regnsäkra är de också, och funkar med både
mössa och cykelhjälm. De har ha
Jag har ett par lurar som medföljde min mobiltelefon Nokia 5500, och de är helt perfekta. Sitter som berget med byglar bakom öronen och har aldrig ens haft
en tendens att ramla av. Regnsäkra är de också, och funkar med både
mössa och cykelhjälm. De har ha
Quote from Olof Robertson on 25 February 2008, 11:47Ungefär såhär ser mina också ut, men från Philips. Men på sidan www.24.se verkar finnas flera bra till bra priser! 🙂
BILD:www.24.se/pub_images/large/14119_3532.jpg
Ungefär såhär ser mina också ut, men från Philips. Men på sidan http://www.24.se verkar finnas flera bra till bra priser! 🙂
BILD:www.24.se/pub_images/large/14119_3532.jpg
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 22:16sådana har jag med, funkar fin fint! (:
sådana har jag med, funkar fin fint! (: