Quote from Fredric Lagerström on 10 December 2007, 11:11Hej Marcus.
Jag tycker det är läge för dej att öppna eget gym. 🙂
Hej Marcus.
Jag tycker det är läge för dej att öppna eget gym. 🙂
Quote from Jonny Persson on 10 December 2007, 11:16*asg* Ingen dum idé. Då får jag den sociala biten på köpet. 🙂
*asg* Ingen dum idé. Då får jag den sociala biten på köpet. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 11:30Enda jag har hemma är en motionscykel som jag använder.
Dock har jag gymmet drygt 100m bort så det är väldigt enkelt att ta sig dit och de har även simhall. Det är kanon.
Enda jag har hemma är en motionscykel som jag använder.
Dock har jag gymmet drygt 100m bort så det är väldigt enkelt att ta sig dit och de har även simhall. Det är kanon.
Quote from Lars Mörrby on 10 December 2007, 17:28Jag har följande hemma:
motionscykel (i TV rummet)
box säck
ställbar bänk (för bänkpress o snedbänk)
Skivstångs ställ som kan användas även för dips
Internationell skivstång med lite vikter (kan nog få ihop 130kg)
Dragmaskin (både latsdrag och smal rodd)
Jag har följande hemma:
motionscykel (i TV rummet)
box säck
ställbar bänk (för bänkpress o snedbänk)
Skivstångs ställ som kan användas även för dips
Internationell skivstång med lite vikter (kan nog få ihop 130kg)
Dragmaskin (både latsdrag och smal rodd)
Quote from ellen olsson on 10 December 2007, 19:57> Fjollboll
Marcus: Vad använder du fjollbollen (=fotboll) till?
> Fjollboll
Marcus: Vad använder du fjollbollen (=fotboll) till?
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 20:04fotboll är bra till att stabilisera instabila axlar med
fotboll är bra till att stabilisera instabila axlar med
Quote from Jonny Persson on 10 December 2007, 20:14->Fredrik:
Katten kör balansträning på den. 😉
->Fredrik:
Katten kör balansträning på den. 😉
Quote from Lars Mörrby on 10 December 2007, 20:26Min fjollboll är en sån där stor - typ 90cm diameter som man tränar mage, korsrygg, baksida ben, etc med. Det jag saknar mest hemma är en sittande vadpress...
Om någon skall skaffa prylar hem så rekommenderar jag en riktig bänk + ställning + internatione
Min fjollboll är en sån där stor - typ 90cm diameter som man tränar mage, korsrygg, baksida ben, etc med. Det jag saknar mest hemma är en sittande vadpress...
Om någon skall skaffa prylar hem så rekommenderar jag en riktig bänk + ställning + internatione
Quote from Urban Nilsson on 10 December 2007, 20:28Ibland använder jag barnen som träningsredskap. De ökar dess utom naturligt i vikt. OBS! Detta är ett mycket dyrt träningsredskap!!!
Ibland använder jag barnen som träningsredskap. De ökar dess utom naturligt i vikt. OBS! Detta är ett mycket dyrt träningsredskap!!!
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 20:32Låter som min vintervariant på backträning, Daniel : ta ett stycke syskonbarn (de finns i fyra olika vikter för min del), ta ett stycke snowracer, ett stycke brant backe och toppa det med tjocka kläder och skoterkängor. Åk ned, spring med barnen på snowra
Låter som min vintervariant på backträning, Daniel : ta ett stycke syskonbarn (de finns i fyra olika vikter för min del), ta ett stycke snowracer, ett stycke brant backe och toppa det med tjocka kläder och skoterkängor. Åk ned, spring med barnen på snowra