Quote from Fredrik Närenfors on 24 August 2009, 22:40Hutchinson däck är jättebra så länge man inte använder bromsarna. Första rejäla inbromsningen så försvinner allt gummi.
Hutchinson däck är jättebra så länge man inte använder bromsarna. Första rejäla inbromsningen så försvinner allt gummi.
Quote from ellen olsson on 24 August 2009, 23:02Det gäller för Schwalbe Ultremo enligt vad jag sett. Jag har däremot aldrig haft problem med Hutchinson Fusion.
Det gäller för Schwalbe Ultremo enligt vad jag sett. Jag har däremot aldrig haft problem med Hutchinson Fusion.
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 21:26Har kört på BBB Road Beat i två säsonger nu och de har rullat ungefär 500 mil innan byte, inte en enda punktering på ca 1000 mil. Ganska billiga, typ 350kr normalpris utan rabatter. Lätta, 180gr. Bra fäste både i vått och torrt. Rekomenderar dessa starkt.
Har kört på BBB Road Beat i två säsonger nu och de har rullat ungefär 500 mil innan byte, inte en enda punktering på ca 1000 mil. Ganska billiga, typ 350kr normalpris utan rabatter. Lätta, 180gr. Bra fäste både i vått och torrt. Rekomenderar dessa starkt.