Quote from Guest on 30 January 2013, 19:50Hej,
Jag är en glad motionär som vill skaffa en pulsklocka för att ta träningen ett steg vidare. Och här är kruxet: jag är inte särskilt teknisk. Nån som kan tipsa om en bra klocka? Sträcka och hastighet är funktioner jag vill ha, liksom möjligheten att g
Hej,
Jag är en glad motionär som vill skaffa en pulsklocka för att ta träningen ett steg vidare. Och här är kruxet: jag är inte särskilt teknisk. Nån som kan tipsa om en bra klocka? Sträcka och hastighet är funktioner jag vill ha, liksom möjligheten att g
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 20:00Här är ett test: http://www.xn--bst-i-test-q5a.se/Pulsklocka
Jag har en Garmin FR 305 som jag tycker fungerar bra, lite stor (tror inte att dom säljs längre).
Garmin FR 110 verkar vara en "bas" modell som har de krav du ställer (finns med i testet).
Här är ett test: http://www.xn--bst-i-test-q5a.se/Pulsklocka
Jag har en Garmin FR 305 som jag tycker fungerar bra, lite stor (tror inte att dom säljs längre).
Garmin FR 110 verkar vara en "bas" modell som har de krav du ställer (finns med i testet).
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 20:04POLAR har ett bra utbud på det du söker och en fantastisk service.
POLAR har ett bra utbud på det du söker och en fantastisk service.
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 20:41Forerunner 110 har inte pass, för det tarvas 210, har jag för mig.
Men 110 och 210 är väldigt lätt att sköta och har ju gps så karta över passet får du på köpet.
Även busenkla att ladda upp passen till funbeat.Kan du hantera en något mer teknisk klock
Forerunner 110 har inte pass, för det tarvas 210, har jag för mig.
Men 110 och 210 är väldigt lätt att sköta och har ju gps så karta över passet får du på köpet.
Även busenkla att ladda upp passen till funbeat.
Kan du hantera en något mer teknisk klock
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 07:53Har en Garmin FR 305, och är så nöjd med den att ja inte ser någon anledning att testa något annat märke.
Så kan gladeligen rekommendera en Garmin,Mitt nästa inköp inom en snar framtid blir en Garmin FR 910XT, men endast för att den har 20 timmars batt
Har en Garmin FR 305, och är så nöjd med den att ja inte ser någon anledning att testa något annat märke.
Så kan gladeligen rekommendera en Garmin,
Mitt nästa inköp inom en snar framtid blir en Garmin FR 910XT, men endast för att den har 20 timmars batt
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 08:27Köp inte Garmin 61,0 det är en skit klocka!
Köp inte Garmin 61,0 det är en skit klocka!
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 09:14Då har vi olika upplevelser - jag är nöjd med min 610:a. Får man fråga av vilken anledning du tycker att det är en skitklocka?
Då har vi olika upplevelser - jag är nöjd med min 610:a. Får man fråga av vilken anledning du tycker att det är en skitklocka?
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 09:28Jag har en Garmin 610 och är nöjd. Har den även för skidåkningen, dock rasar ju battertiden rätt mycket när det är kallt (10-15 minusgrader) men så är det väl för alla klockor.
Touchfunktionen var jag lite skeptisk till i början men den har inte givit mi
Jag har en Garmin 610 och är nöjd. Har den även för skidåkningen, dock rasar ju battertiden rätt mycket när det är kallt (10-15 minusgrader) men så är det väl för alla klockor.
Touchfunktionen var jag lite skeptisk till i början men den har inte givit mi
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 09:51Nu gällde ju varningen inte 610 utan 61.0 och jag misstänker att den bara är tiondelen så bra. Jag har inte ens hört talas om den tidigare.
Nu gällde ju varningen inte 610 utan 61.0 och jag misstänker att den bara är tiondelen så bra. Jag har inte ens hört talas om den tidigare.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 10:02Min 610 tar mycket längre tid på sig än den gamla 305 att hitta satelliter. och om jag då lägger ut den utanför dörren för att hitta satelliter medans jag byter om, så har den redan låst sig när jag är klar, och jag måste börja söka satelliter igen...
Min 610 tar mycket längre tid på sig än den gamla 305 att hitta satelliter. och om jag då lägger ut den utanför dörren för att hitta satelliter medans jag byter om, så har den redan låst sig när jag är klar, och jag måste börja söka satelliter igen...